Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله تیموری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مشکلات این شهرستان تامین آب پایدار بویژه در مناطق روستایی است که برنامه ریزی گسترده ای برای حل این مسئله در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: از ۵۷ روستای دارای سکنه این شهرستان ۲۱ روستا برای تامین آب با مشکل مواجه هستند که حل این معضل نیازمند تخصیص اعتبار از سوی دستگاه های مسوول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: هم اکنون عملیات آبرسانی به ۲ روستا و بهسازی پنج حلقه چاه در این منطقه در حال اجراست و بدین منظور نیز یک هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال ایجاد می شود.

تیموری گفت: می توان معضل کم آبی ۱۱ روستای شهرستان هلیلان را با تخصیص فوری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار حل کرد.

هلیلان دی ماه سال گذشته با تصویب هیات دولت از چرداول منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان ۳،۵ درصد مساحت و ۲،۵ درصد جمعیت استان ایلام معادل ۲۰ هزار نفر را به خود اختصاص داده است.

امسال در اعتبارات بودجه ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه این شهرستان تخصیص یافته و با توجه به انتخاب از سوی بنیاد مستضعفان به عنوان دومین شهرستان در استان ایلام پس از ملکشاهی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و کلنگ زنی پروژه پتروشیمی هلیلان در شهریورماه آینده روشنی پیش روی مردمان این خطه متصور است.

استان ایلام بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵ بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۳۹۵ هزار نفر در نقاط شهری و ۱۸۴ هزار نفر در روستاها زندگی می کنند.

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.

برچسب‌ها ایلام آب و فاضلاب چرداول آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام آب و فاضلاب چرداول ایلام آب و فاضلاب چرداول آبرسانی اخبار کنکور استان ایلام هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان