Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی با اشاره به تکمیل 14 پروژه عمران شهری خرم آباد، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی، هزینه های در نظر گرفته شده برای تکمیل پروژه ها جوابگو نیست و نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت قرار دارد که در این راستا پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ۱۴ پروژه نیمه کاره در خرم آباد، افزود: درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه ها متفاوت است که شامل پروژه پل اناری، پل کمالوند، پل ۹ دی، کانال مرکب پل حاج عمران، پل ماسور، کانال آبهای سطحی کنار زیر گذر شهری سلیمانی، کانال انتهای شهرک حکمت، دفع آبهای سطحی کوچه های میدان تیر، پارک بانوان جنوب شهر، پارک صخره ای انتهای پشته حسین آباد، پارک محله بسیجیان، پارک شاپوری، آبشار طلایی و تعریض فاز اول خیابان انقلاب از پادگان ۰۷ تا چهار راه پل پیروزی است.

رئیس شورای شهر خرم آباد تصریح کرد: برخی از این پروژه ها مانند پل ها در سیل سال گذشته دچار آسیب شد که در دستور کار بازسازی قرار گرفته اند؛ با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات مالی، هزینه های در نظر گرفته شده برای تکمیل پروژه ها جوابگو نیست اما برنامه ریزی لازم صورت گرفته که بخشی از این پروژه ها تا قبل از سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال عنوان کرد: پل آیت اله کمالوند برای افتتاح در دهه فجر پیشنهاد شده که در صورت فراهم بودن شرایط افتتاح می شود؛ همچنین خرید دو دستگاه ماشین آلات آتش نشانی و پمپ های آب از دیگر اقدامات شورای شهر بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خرم آباد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است