Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: مستند ۱۵ قسمتی دولت ‌آباد با هدف نشان دادن ظرفیت‌ها، فرهنگ و آداب و رسوم ملایر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر هفته گذشته بود که  با حضور جمعی از مسئولان ملایر آیین رونمایی از پوستر و تیزر مجموعه مستند دولت آباد در عمارت پارک سیفیه ملایر برگزار شد.

مجموعه مستند دولت آباد» حاصل همکاری مشترک شهرداری ملایر و مجموعه فرهنگی رسانه‌ای غدیر است،   که به معرفی فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم، مفاخر، روستاها، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جهانشهر ملایر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«افشین حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  ر مهمترین هدف ساخت این مستند  نشان دادن ظرفیت‌ها، فرهنگ و آداب و رسوم ملایر است.

تهیه کننده مجموعه مستند دولت آباد  با بیان اینکه هر کس به زادگاه خود افتخار می کند و ما برای نشان دادن گوشه ای از افتخارات شهرمان این مستند را تولید می کنیم افزود: دولت آباد در 15 قسمت تولید و به موضوعات مختلفی از جمله مفاخر شهر، اماکن تاریخی، ورزش ملایر و ... می پردازد.

حیدری به همت جوانان ملایری گروه جهادی غدیر در ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت: دولت آباد روایتی نو به بلندای تاریخ فرهنگ و هنر در افتخار جهانشهر ملایر است که به زودی از رسانه ها پخش می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه ای از استعدادها،ظرفیت ها، فرهیختگان، و نخبگان در شهر وجود دارد که معرفی نشده است و جای کار دارد.‌


گفتنی است: قرارگاه جهادی غدیر ملایر به همت جمعی از جوانان علاقمند از ابتدای شیوع ویروس کرونافعالیت خود را در این شهرستان  شروع کرد، این قرارگاه با هدف انجام برخی کارهای فرهنگی و اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ جهاد و... به صورت رسمی در مرداد ماه امسال افتتاح شد.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: افشین حیدری شهرستان ملایر دولت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم

هفته پیش طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد، البته احتمالا از ترس سیل. دولت رییسی آن را به پای خود نوشت و گفت با پیگیری‌ها بالاخره حقابه را دریافت کرده. البته شاید رئیس جمهور ایران هنوز نمی‌داند که ملت ایران همه حقابه‌ای که از هیرمند باید داده شود را می‌خواهند، نه بخش کوچکی از آن را. دعوای ایران و افغانستان بر سر آب هیرمند، از 150 سال پیش شروع شد. هیرمند از کوه بابا در افغانستان سرچشمه می‌گیرد. بیشتر از هزار کیلومتر را طی می‌کند و به هامون هلمند یعنی هامون ایران می‌ریزد. 40 درصد از دلتای رود هیرمند در ایران است اما بالا دست، افغان‌ها سد کجکی و بند کمالخان را زده‌اند و اگر آب پشت سد زیاد باشد، آن را به گودزره هدایت می‌کنند. این کارها باعث شده سیستانی‌ها سهم زیادی از آب رود نبرند و مردم سال‌ها درگیر خشکسالی‌ باشند. /عصرایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق