Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در چهارمین دوره ممیزی HSEE واحدهای تابعه ایمیدرو که به صورت آنلاین در تهران برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر این دوره را دریافت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این دوره ممیزی، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به عنوان بهره‌ بردار معدن شماره 5 گل گهر، بابت سطح عملکرد خوب، رتبه چهارم را در بین 44 شرکت را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان همچنین بهترین رشد عملکرد نسبت به ادوار گذشته (۱۱۵ درصد افزایش رشد عملکرد) را در بین واحدهای تابعه سازمان ایمیدرو کسب کرد.
چهارمین دوره ممیزی HSEE واحدهای تابعه ایمیدرو، روز دوشنبه به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد.
شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان از شرکت‌های تابعه هلدینگ ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد