Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:15:17 GMT

سقوط آزاد به سبک نودی‌ها! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۷۷۶۱

زردپوشان نود ارومیه برخلاف فصل گذشته که در تکاپوی صعود به لیگ برتر بودند، ثلث نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را در شرایطی بحرانی پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران به پایان رسید و در این میان، توقف دسته‌جمعی مدعیان صعود به لیگ برتر به سود پارس‌جنوبی جم از نکات جالب‌توجه بود؛ هم‌چنین نود ارومیه، تیم بحران زده فصل جدید مسابقات که پیش از رقابت‌های دیروز تنها موفق به کسب دو امتیاز شده بود، مقابل قشقایی شیراز توانست اولین پیروزی خود را جشن بگیرد و امیدوار به بقا در لیگ یک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نگاهی به جدول مسابقات و قیاس آن با تورنمنت فصل گذشته، به خوبی نشان می‌دهد که نودی‌ها سقوط آزاد را در جدول رده‌بندی تجربه کرده‌اند؛ آن‌ها فصل گذشته با وحید بیاتلو در مسیر لیگ‌برتری شدن قرار داشتند و تا پایان هفته دهم، برحسب تفاضل گل کمتر جایگاه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار داشتند اما در فصل جاری نیز برای بقا در لیگ، دست و پا می‌زنند و امیدوار با خروج از بحران، خود را از انتهای جدول جدا کنند.

 

مشکلات مالی و مدیریتی نود در هفته‌ها و ماه‌های گذشته نیز در مسیر سقوط آزاد آن‌ها بی‌تاثیر نبوده، مشکلاتی که از اواخر فصل گذشته مسابقات لیگ یک آغاز شد و آن‌ها را از ریل مدعیان جدا کرد و حالا در فصل جدید نیز باعث شده تا با قعرنشینی کار خود را زردپوشان ارومیه‌ای در لیگ یک آغاز کنند.

 

 

نود ارومیه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه دسته یک فصل گذشته لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جدول اصلی مسابقات بین‌المللی عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دور سوم جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز عربستان برگزار شد و نماینده ایران با پیروزی مقابل حریف خود توانست به جدول اصلی مسابقات راه یابد. 

نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر صفر نماینده مصر را شکست دهد. 

او پیش از این نمایندگان اتریش و بلژیک را شکست داده بود. 

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در دور نخست به مسابقات مقابل نماینده رومانی شکست خورد و حذف شد. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

نوشاد عالمیان از ایران ( رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - محمد البیالی از مصر ( رنکینگ ۶۲ جهان) صفر 

امتیاز: ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۷ و ۱۱ - ۸

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه