Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:45:04 GMT

اعزام به ایتالیا در دستور کار کشتی آزاد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۰۲۹

اعزام به ایتالیا در دستور کار کشتی آزاد

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد اعلام کرد با توجه به برنامه ریزی انجام شده و اعزام تعدادی از کشتی گیران به تورنمنت ایتالیا در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، پس از اعلام تقویم ۲۰۲۱ اتحادیه جهانی کشتی، زمان برگزاری تورنمنت بین المللی «پلیکونه» ایتالیا نیز مشخص شد که بدین ترتیب این تورنمنت طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در شهر رم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چندی پیش شنیده شد چون این تورنمنت بین المللی بر خلاف سال گذشته جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نیست، در نتیجه اعزام آزادکاران به این تورنمنت با توجه به نزدیکی زمان رقابتهای قهرمانی آسیا، منطقی به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت دوباره کمیل قاسمی و حسن رحیمی به میادین کشتی +عکس

بدین ترتیب اعزام آزادکاران منتخب ایران به این میدان بین المللی تا حدی منتفی شد، اما محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد به تازگی اظهاراتی را مطرح کرد که نشان از احتمال حضور ایران در تورنمنت ایتالیا دارد.

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد درباره برنامه‌های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت‌های بین المللی پیش رو اظهار داشت: حضور در تورنمنت پلیکونه ایتالیا یکی از رقابت‌های بین المللی می‌باشد که جزو برنامه‌های کادر فنی است اما به شرطی که شرایط فراهم باشد.

کاوه درباره غیبت ایران در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام هنری دوگلان فرانسه باوجود حضور برخی کشتی گیران مطرح گفت: به طور حتم برای حضور در هر تورنمنت بین المللی یک سری قوانین همچون اخذ روادید آن کشور وجود دارد که باید رعایت شود. در مورد مسابقات فرانسه نیز این موضوع وجود داشت و با فرض اینکه اگر ما قصد داشتیم نماینده‌ای هم به این رقابت‌ها اعزام کنیم فرصت کافی برای گرفتن روادید وجود نداشت اما متأسفانه برخی دوستان از تمام مسائل مطلع نیستند و یک طرفه قضاوت می‌کنند.

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از روز ۳ دی ماه آغاز شده و امروز (سه شنبه) به پایان می‌رسد.

همچنین رقابت‌های گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی محسن کاوه کشتی آزاد سری A ایتالیا تیم ملی کشتی آزاد بین المللی فنی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان

تیم ملی فرنگی همزمان با تورنمنت رنک‌دار بوداپست، با ۱۱ کشتی‌گیر راهی ارمنستان خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی فرنگی ماه آینده علاوه بر حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان، در مسابقات ارمنستان نیز شرکت خواهد کرد.

در حالی که اعزام به بوداپست در دو وزن 60 و 67 کیلوگرم بین مهدی محسن نژاد-امیررضا ده بزرگی و محمدرضا گرایی-سعید اسماعیلی جنبه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های المپیک را دارد، یک تیم کامل هم قرار است در همان مقطع به ارمنستان رفته و در تورنمنت بین المللی این کشور شرکت کند.

این رقابت ها 18 تا 20 خرداد ماه در ایروان برگزار می‌شود و نفرات زیر قرار است به نمایندگی از تیم ملی در این رقابت ها شرکت کنند:

55 کیلوگرم: محمد حسینوند پناهی
60 کیلوگرم: پویا ناصرپور
63 کیلوگرم: محمدمهدی کشتکار
67 کیلوگرم: حجت رضایی
72 کیلوگرم:  علی دارابی
77 کیلوگرم: عارف حبیب الهی
82 کیلوگرم: شاهین بداغی، محمد ناقوسی
87 کیلوگرم: بهروز هدایت
97 کیلوگرم: حسین بالی
130 کیلوگرم: محمدسروش رنجبر

تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان هم 17 تا 20 خرداد در دو رشته آزاد و فرنگی به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید