Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:08:34 GMT

مثلث استقلالی، ناجیان چوکا از بحران!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۳۷۸

مثلث استقلالی، ناجیان چوکا از بحران!

پس از شروعی بحرانی در رقابت‌های فصل جدید لیگ یک، حالا با تغییرات در کادرفنی چوکایی‌ها در حال فرار از منطقه بحران و حضور در جمع تیم‌های میان جدولی هستند.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه روند رو به رشد چوکا تالش با کادر مدیریتی و البته کادرفنی جدید، آن‌ها روز گذشته موفق شدند در خانه مقابل فجرسپاسی شیراز کامبک بزنند و پیروزی را از آن خود کنند تا سه امتیاز ارزشمند را در مقابل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به دست آورند؛ شاگردان لطیفی که در سه هفته اخیر لیگ یک شکستی را متحمل نشده‌اند، پس از دو تساوی مقابل شهرداری آستارا و شاهین بوشهر موفق شدند دومین پیروزی فصل را روز گذشته در خانه جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چوکا که از زمان حضور علی لطیفی و با کادر تماماً استقلالی او با حضور چهره‌هایی علیرضا نیکبخت واحدی و علی چینی بازیکنان سابق استقلال شرایط بهتری را سپری می‌:ند و در عرصه مدیریتی نیز گویا با ورود مالک جدید، اوضاع مالی در این تیم نیز بهبود یافته، حالا به دنبال فرار از مهلکه سقوط است و سبزپوشان چوکا روز گذشته با پیروزی مقابل فجرسپاسی گام بلندی در این مسیر برداشتند و خود را به رتبه پانزدهم جدول رساندند.

 

تقابل هفته آینده با تیم بحران‌زده و قعرنشین نود ارومیه می‌تواند روزهای خوب چوکا با لطیفی را تکمیل کند و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه خانگی به آن‌ها در مسیر فرار از قعر جدول کمک شایانی نماید؛ دیدار دو تیم چوکا تالش و نود ارومیه دوشنبه دو هفته آینده (13 بهمن‌ماه) به میزبانی تالشی‌ها برگزار خواهد شد.

علی لطیفی علیرضا نیکبخت واحدی چوکا تالش دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی لطیفی علیرضا نیکبخت واحدی چوکا تالش دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سامانه بارشی ۲۴ ساعت اخیر از نواحی جنوبی فعال شده و از نوع همرفتی است، اظهار داشت: این سامانه بیشتر، نواحی جنوب و مرکز استان را در بر گرفته است.

وی با اشاره اینکه طی شبانه روز گذشته در شهر اصفهان ۲۱ میلیمتر تگرگ و باران بارید و منجر به وقوع آبگرفتگی منازل، مجتمع‌های تجاری، معابر شهری و زیرگذرها شد، افزود: بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان طی شب گذشته آبگرفتگی از ۸۰ منزل مسکونی در این شهر تخلیه شده و ۴۰ خودرو نیز از آبگرفتگی در زیرگذرها خارج شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین آبگرفتگی ۱۰ واحد تجاری و ۶ زیرگذر در شهر اصفهان تخلیه و برطرف شد.

سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب کشاورزی فوتی و مصدوم برجا گذاشت

شیشه فروش با بیان اینکه طی شب گذشته بیش از ۲ هزار و ۸۲۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان اصفهانی برای امدادخواهی انجام شده، گفت: ۲ خودروی در حال تردد در مناطق گورت و اصفهانک در شرق اصفهان در کانال انتقال آب غرق شدند که مصدومان این دو حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند اما متأسفانه یک نفر از حادثه دیدگان بر اثر غرق شدگی جان باخت.

وی به آبگرفتگی زیرگذر قلعه شور به سمت بهارستان اشاره کرد و افزود: این شرایط تا ساعتی پیش ادامه داد و تردد برای ساعاتی در این مسیر متوقف شده که با ورود عوامل مدیریت بحران و تیم‌های شهرداری و آب و فاضلاب آبگرفتگی در این مسیر تخلیه و مسیر باز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه آبگرفتگی زیرگذرهای ارغوانیه، الرضوان و گورت و نیز شهر رویاها در شرق شهر اصفهان، تعدادی خودرو در این منطقه را گرفتار کرد، ابراز داشت: خیابان‌های شهید لاوی، حجتیه و سپهسالار، آپادانا و تعدادی از خانه‌ها و بیمارستان حجتیه دچار آب گرفتگی شدند که عوامل مدیریت بحران فوری برای ایمن سازی شبکه برق این بیمارستان اعزام شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه اتوبان شهید همت و شهید آقابابایی اراضی معروف به کوره معک نیز نیاز به تخلیه آب داشت و انجام شد، ادامه داد: همچنین شب گذشته نشست زمین در میدان شهید قوچانی به سمت آبشار اتفاق افتاد که برای ساعتی تردد متوقف و مشکل برطرف شد.‌

امدادرسانی ۱۰۰ تیم مدیریت بحران طی ۲۴ ساعت اخیر

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های ساختمانی شهید کشوری، میدان میوه‌تربار، خیابان خواجه عمید، زیر گذر جی، سپاهان شهر، محور بهارستان و اتوبان شهید دستجردی دچار آبگرفتگی بود، اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته بیش از یکصد تیم از عوامل آتش نشانی شهرداری اصفهان و شهرداری‌های مجاور، شرکت آب و فاضلاب، پلیس راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال احمر و امداد مدیریت بحران در بخش‌های مختلف خدمات رسانی کردند.

جاده قلعه شور- بهارستان نیازمند ایمن سازی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه لازم است طرح‌های ایمن سازی در شهر اصفهان و شهرهای اطراف اجرا شود، ابراز داشت: از سال گذشته تاکنون زیرگذر بهارستان اقداماتی اجرا و چاه‌های جذبی برای مدیریت روان‌آب‌ها حفر شد اما کماکان منطقه قلعه شور این مشکل ادامه داد و از این رو ضروری است که شرکت عمران بهارستان نسبت به ایمن سازی این مسیر با همکاری اداره راه اقدام کند.

طرح جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی اصفهان بازنگری شود

شیشه فروش با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان طرح هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی را تهیه کرده است، تصریح کرد: با وجود این، ضرورت دارد که مقاطع آسیب پذیر شهر که در آبگرفتگی دچار مشکلاتی می‌شود بار دیگر توسط شهرداری اصفهان شناسایی و رفع شود.

وی تاکید کرد: لازم است در هر منطقه‌ای که ساختمان سازی می‌شود مثل شهرک شهید کشوری، طرح‌های ایمن سازی در برابر سیل و جمع آوری روان‌آب‌های سطحی مطابق با طرح‌های مهندسی رودخانه انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: باید توجه داشت که شهر اصفهان گسترده است و طرح‌های هدایت آب‌های سطحی برای پیشگیری از وقوع حوادث در همه مناطق باید اجرایی شود.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: لازم است اداره کل منابع طبیعی اصفهان نیز طرح‌های مطالعاتی در بالادست حوزه قلعه شور و بهارستان انجام و سازه‌های آبخیزداری و پخش سیلاب را در این مناطق اجرایی کند.

به گفته وی، بارش‌های همرفتی و رگباری باران و تگرگ روز گذشته که بالای ۲۰ میلیمتر بوده است، درمناطق چون سهروفیروزان و تاد از توابع فلاورجان، در مناطق جبل و روستاهای اطراف آن از توابع شهرستان کوهپایه و همچنین میمه و نائین باعث آبگرفتگی منازل، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارت به مزارع و قنات‌ها و جاده‌ها شده است.

کد خبر 6095770

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم