Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:28:51 GMT

۶۰ لیتر سهمیه بنزین دی‌ماه امشب شارژ می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۴۹۷

۶۰ لیتر سهمیه بنزین دی‌ماه امشب شارژ می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، در دومین ماه فصل زمستان سال ۹۹ مطابق ماه‌های گذشته، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱,۵۰۰ تومان واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پایان مدت ۹ ماهه تعیین‌شده برای ذخیره‌سازی سهمیه سوخت ماهانه خودروها از ابتدای مردادماه، سهمیه واریزی سوخت خودروها که ۹ ماه از مدت ذخیره آن در کارت سوخت گذشته باشد، از بین می‌رود، بنابراین مالک هر خودرو تنها می‌تواند سهمیه ۹ ماه گذشته را (۵۴۰ لیتر برای خودروهای سواری و ۲۲۵ لیتر برای موتورسیکلت‌ها) در کارت سوخت شخصی خود ذخیره کند.

طبق اظهارنظر مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این مدت ۹ ماه کاهش نمی‌یابد و هموطنان همچنان می‌توانند تا سقف ۹ ماه سهمیه واریزی خود را در کارت سوخت خود ذخیره و مصرف کنند.

کد خبر 5125386

منبع: مهر

کلیدواژه: کارت سوخت سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین بنزین قیمت دلار ویروس کرونا اقتصاد چین شاخص کل بورس قطع برق بانک مرکزی ایران قیمت طلا لایحه بودجه ۱۴۰۰ شرکت توانیر قیمت نفت قیمت سکه بهار آزادی قیمت یورو اقتصاد آمریکا بورس تهران کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون و همچنین محل‌های دپو، ۶۰ هزار و ۲۶۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی‌های تکمیلی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • ساخت نوعی باتری سدیمی که ظرف چند ثانیه شارژ می‌شود
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)