Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خسروی، کارشناس داوری فوتبال ایران صحنه پنالتی گرفته شده برای تیم فولاد در بازی با پرسپولیس را بررسی کرد.

علی خسروی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پنالتی که در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان برای تیم فولاد گرفته شد که توسط پریرا هم تبدیل به گل شد، اظهار داشت: طبق قوانین جدید، اگر توپ به بالای کتف بازیکن برخورده کرده باشد داور نمی‌تواند آن را پنالتی اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس زیر پیراهن بازی خود یک آستین سفید داشتند. طبق قانون اگر توپ به ناحیه‌ای که آستین سفید وجود دارد برخورد کند پنالتی است، اما قسمت یا نیمه بالایی دست پنالتی نیست. داور که چشم اتمی ندارد بتواند در یک لحظه به طور دقیق صحنه را بررسی کند. من هم این برخورد را از تلویزیون دیدم، ولی اگر توپ به قسمت بالایی دست خورده باشد پنالتی نیست اما اگر به نیمه پایینی دست برخورد کرده باشد پنالتی است.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره اینکه آیا بازی از دست داور خارج شده بود یا خیر، تصریح کرد: بازی به هیچ عنوان از دست داور خارج نشده بود. او توانست به خوبی دیدار را کنترل کند. ما می‌بینیم که در همه بازی‌ها اعتراض نیمکت‌نشین‌ها زیاد اعتراض می‌کنند. البته ما اصلا چیزی به نام خارج شدن بازی از دست داور نداریم و این جمله ساخته رسانه‌ها است. با این حال، به نظرم داور اتفاقا نگذاشت جنجالی در بازی شکل بگیرد و نیمکت‌ها را به موقع جریمه کرد.

خسروی ادامه داد: درست است که من به محمدحسین زاهدی‌فرد (داور دیدار پرسپولیس و فولاد) گفته‌ام تو رضا گلزار داوران ایران هستی اینقدر که خوشتیپ هستی (با خنده)، ولی دلیلی ندارد در زمان اخطار دادن تا این اندازه اخم کنی. داور در زمان دادن اخطار می‌تواند حتی تبسمی داشته باشد و به جای اینکه چهره خود را عصبانی نشان دهد مهربانانه‌تر نگاه کند. در این مسئله فکر می‌کنم رضا کرمانشاهی که قضاوت دربی را هم برعهده داشت خوب عمل می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیمکت همه تیم‌ها زیاد کارت می‌گیرند. البته اعضای کادرفنی با درکل نیمکت‌نشین تیم‌ها هم شرایط‌شان مثل بازیکنان است. آنها هم اگر سه اخطار یا کارت زرد بگیرند از دیدار بعدی محروم خواهند شد. یا اینکه اگر در یک بازی اخراج شوند یا دو کارت زرد بگیرند از بازی بعدی محروم خواهند بود. ما نیمکت تیم‌ها را به آرامش دعوت می‌کنیم. این روز‌ها نیمکت تیم‌ها محل اعتراض به داور شده و در برخی بازی‌ها نیمکت‌نشین‌ها بیشتر از بازیکنان اعتراض می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پیروانی: داوری‌ها علیه پرسپولیس است اما برنامه‌ریزی شده نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال فولاد خوزستان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس

نیمکت‌نشینی مجدد ستاره جوان برزیلی در بازی با ژیرونا با واکنش همسر او همراه شد.

طرفداری | نیمکت‌نشینی‌های مداوم ویتور روکه در بارسلونا به یک موضوع جنجالی تبدیل شده‌است.

ویتور روکه، ستاره 19 ساله برزیلی این هفته‌ها شرایط خوبی در بارسلونا ندارد. روکه از زمان پیوستن به بارسلونا، اکثراً به عنوان یار تعویضی، آن‌هم در دقایق پایانی بازی وارد زمین شده و حتی در برخی مواقع مثل جدال شب گذشته با ژیرونا، جزو 5 گزینه تعویض ژاوی نبوده‌است. نیکمت‌نشینی‌های متوالی ویتور روکه، انتقادات هواداران و رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا را در پی داشته و این سوال را به وجود آورده که اگر قرار بود روکه را تا پایان فصل روی نیمکت ببینیم، چرا بارسا برای انتقال زودتر از موعد این خرید 40 میلیون یورویی در ژانویه پافشاری کرد.

در راستای این حواشی، دایانا روکه، همسر این ستاره برزیلی بلافاصله پس از شکست 4-2 بارسلونا مقابل ژیرونا توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد. روکه در بازی دیشب حتی یک دقیقه هم بازی نکرد که صدای برخی از هواداران بارسا را در شبکه‌های اجتماعی در آورد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!