Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ درصد دانش آموزان این استان در شرایط کرونایی از شبکه شاد محروم هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست با گروه ارزیابان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده 77 هزار دانش آموز  معادل 52 درصد و 13 هزار معلم معادل 88 درصد  این استان در برنامه شاد فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع‌پور با بیان اینکه از جمعیت 152 هزار نفری دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد 33 هزار و 136 نفر (بیش از 22 درصد) در کلاس‌های درس حضور دارند، عنوان کرد: 21 هزار نفر (14 درصد) از دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد از بسته‌های آموزشی استفاده می‌کنند و بقیه دانش آموزان این استان نیز از طریق فضای مجازی و تلویزیون، از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: با وجود پراکندگی جمعیتی، مدارس کم جمعیت و  700 مدرسه زیر ده نفر جمعیت، برگزاری کلاس‌های حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از دیگر استان‌ها است.

استاندار کرمان: وضعیت ارتباطات و عدم دسترسی 100 هزار دانش آموز استان به شبکه شاد قابل قبول نیستوقتی شبکه شاد در مناطق کوهستانی مرزن‌آباد دسترسی ندارد / عقب ماندگی دانش‌آموز مرزن آبادی از تحصیل«شبکه شاد» کاملاً امن است و جای نگرانی‌ برای دانش آموزان و اولیا نیست

زارع‌پور با بیان اینکه 77 هزار دانش آموز  معادل 52 درصد و 13 هزار معلم معادل 88 درصد  این استان در برنامه شاد فعال هستند، افزود: تاکنون بیش از 5 هزار بازدید از سوی گروه‌های نظارت و ارزیاب  از مدارس کهگیلویه و بویراحمد انجام شده‌ است.

معاون بازرسی و نظارت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در تهیه اطلس الگو‌های تدریس حضوری، غیر حضوری و نیمه حضوری و ارائه آمار جز استان‌های پیشرو در کشور است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به مشکلات عمده در زیرساخت‌های ارتباطات شبکه تلفن همراه اظهار کرد: به همین دلیل برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد 48 درصد از دانش آموزان استان امکان استفاده از شبکه شاد را ندارد که البته بخشی از این دانش آموزان به دلیل نداشتن تلفن هوشمند  از امکانات شبکه «شاد» محرومند.

محمد سلیمی افزود: عملکرد اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص‌های ارزیابی در رتبه برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/541/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اینترنت کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموز شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند

به گزارش قدس خراسان، آذر رشیدی در آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی در سه‌شنبه‌های امید که امروز در منطقه رضویه برگزار شد، اظهار کرد: ۸۰ درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش آموزان بانیازهای ویژه است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: پیش‌دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی از این جهت یک مدرسه استثنایی است که دانش‌آموزان آن استعدادهای نهفته استثنا دارند و این استعدادهای نهفته باعث استثنا شدن آن‌ها شده است که اگر این استعدادها به شکوفایی برسد این عزیزان جزو برترین دانش‌آموزان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همه دانش‌آموزان حق ادامه تحصیل دارند افزود: باید تلاش کنیم دانش‌آموز با نیاز ویژه‌ای به خصوص در مناطق محروم و روستایی از تحصیل باز نماند.

رشیدی گفت: این آموزشگاه، دومین آموزشگاهی است که در منطقه رضویه افتتاح شده و خدا را شاکریم که از مهر سال آینده دانش آموزان بانیازهای ویژه با آموزش‌های خاص و معلمین متخصص در این منطقه ادامه تحصیل خواهند داد.

در ادامه همچنین جواد روحانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی نیز فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز را بسیار ارزشمند و قابل ستایش عنوان کرد و گفت: این باقیات و صالحات افراد خیر است که یادگارهایی معنوی به جای می‌گذارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در میان همه کارهای خیر، مدرسه‌سازی متمایز است، افزود: مدرسه جایگاه ویژه و ممتازی دارد؛ چرا که مدرسه نه تنها یک مکان، بلکه بنایی رفیع با جایگاهی بلند است. از مدرسه آینده یک سرزمین ساخته می‌شود و خیرین به عنوان معماران مهربانی که امروز به پاس تکریم آن‌ها جمع شده‌ایم، به نسل امروز و فردا آموخته‌اند که بخشنده بودن، بیش از آن که تمکن مالی بخواهد قلب بزرگ و دل عاشق می‌طلبد.

روحانی بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی به یقین زمینه‌های رشد و پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در بخش علمی را که زیربنای اصلی توسعه است، فراهم می‌سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد تومان با مشارکت نیک‌اندیش بانو پروین گرجستانی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شد.

گفتنی است، زمین آموزشگاه توسط علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد