Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@10:10:46 GMT

تشریح برنامه های هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت»

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۸۷۱

تشریح برنامه های هفته فرهنگی «غزه نماد مقاومت»

مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی غزه نماد مقاومت ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی و رهبران گروههای جهادی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، «سید ابوالقاسم رحیمیان»، دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با بیان این که مقاومت ملت فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب ، کودک کش و اشغالگر صهیونیستی در جنگ 22 روزه غزه در تاریخ ثبت شده است به بیان تشریح برنامه های هفته فرهنگی " غزه نماد مقاومت " پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابوالقاسم رحیمیان دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با تشریح برنامه های هفته فرهنگی " غزه نماد مقاومت " گفت : یکی از ابتکارات مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق ملت فلسطین و ماندگار کردن مقاومت های این ملت در برابر اشغال و اشغالگری صهیونیست ها، تعیین و اعلام 29 دی ماه به عنوان «روز غزه؛ نماد مقاومت فلسطین» است.

وی در ادامه اظهار داشت : بدون تردید، مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزها و جنایات رژیم صهیونیستی و در شرایطی که حصر اقتصادی نیز به عنوان بخش ثابت سیاست های اشغالگران علیه زندگی عادی این مردم مورد عمل بوده، بی نظیر بوده است. تا کنون تاریخ چنین تلاش‌های مداوم در یک دوره زمانی طولانی را شاهد نبوده است. از این رو، جهان و جهانیان از این مقاومت ها، درس گرفته و اوج ثبات قدم و استواری اراده یک ملت در برابر فشارها و اقدامات غیرانسانی رژیم اشغالگر و حامیان آن را شاهد بوده است.

وی گفت : در این راستا ، هفته فرهنگی " غزه نماد مقاومت " با هدف اعلام حمایت از مقاومت ملت مظلوم و بی دفاع نوار غزه و با مشارکت اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری ،  مراکز فرهنگی هنری مناطق 1 و 6 شهرداری تهران ، فرهنگ سرای سرو ، جمعیت دفاع از ملت فلسطین ،  کمیته دانشجویان فلسطینی مقیم ایران و موزه هنرهای معاصر فلسطین به مدت یک هفته و از روز پنجشنبه 2 بهمن ماه در باغ موزه هنرهای ایرانی واقع در مکان : خیابان ولی عصر(عج) ، بالاتری از پارک وی، خیابان فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی ، در شهر تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند همه روز از ساعت 9 صبح الی 17 از غرفه های مستقر در نمایشگاه دیدن نمایند .

گفتنی است مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی  غزه نماد مقاومت  ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی و رهبران گروههای جهادی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد .

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: باغ موزه ی هنر ایرانی تشریح غزه نماد مقاومت هفته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خفر با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های عملی درس مکتب تشیع جعفری امام صادق (ع) در سیره عملی آن حضرت، مرزبندی با طاغوت است. گفت: مبنای عملی تمام اولیا الهی و ائمه هدی (ع) همین مرزبندی با طاغوت است.

خطیب جمعه خفر گفت: واقعه عاشورا و محبوس و مسموم و مقتول شدن ائمه معصوم همه به خاطر مرزبندی با طاغوت است و قرآن کریم نیز در آیه (فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی…) به این مساله اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه ائمه به دنبال حاکمیت الهی بوده و به خاطر مقابله با طاغوت تحت فشار و زجر و مصیبت بودند افزود: دشمنان به امام صادق و دیگر امامان ما مجال و میدان ندادند و حتی ادعای امامت ائمه را جرم انگاری می‌کردند.

خطیب جمعه خفر به هفته کارگر نیز اشاره کرد و گفت: از مدیر کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتظار داریم با ارائه برنامه‌های جامع‌تر در بخش انگیزه‌بخشی به نیروی کار زمینه تحول اقتصادی شهرستان را به صورتی شایسته‌تر فراهم نماید.

وی افزود: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت سالروز اعلام جنگ رسمی اقتصادی آمریکا در سال ۷۴ و تحریم همه‌جانبه علیه ایران است و طی این چند دهه جبهه استکبار مدام دشمنی‌هایش را در جبهه اقتصادی شدت بخشیده تا نظام اسلامی و انقلابی ایران را از پا درآورد اما به لطف خدا و مقاومت مردم صبور و انقلابی این حربه هم کارساز نشد.

امام جمعه خفر گفت: گاهی عملکرد دولتمردان گذشته، جدای از مردم و به صورت انفعالی بود و رضایت کدخدا را شرط موفقیت خود می‌دانستند و چشم و دل و امیدشان به خارج از مرزهایمان بود.

کد خبر 6095768

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون