Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر پاکستان، در نشست ویژه بررسی اقدامات پاکستان برای مدیریت تجارت مرزی با ایران گفت: عملیات اجرایی ساخت بازارچه‌های مرزی با ایران و تدوین راهکار جامع در این زمینه تسریع شود.

به گزارش برنا، «عمران خان»، نخست وزیر پاکستان، در نشست ویژه بررسی اقدامات پاکستان برای مدیریت تجارت مرزی با ایران گفت: عملیات اجرایی ساخت بازارچه‌های مرزی با ایران و تدوین راهکار جامع در این زمینه تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث بازارچه‌های مرزی برای بهبود زندگی ساکنان ایالت بلوچستان به عنوان استان همجوار مرزی با جمهوری اسلامی ایران به ویژه حمایت از مرزنشینان اهمیت ویژه‌ای دارد.

او افزود: توسعه بازارچه‌های مرزی را برای ایجاد فرصت‌های شغلی از جمله کمک به مقابله با پدیده قاچاق بسیار موثر است

این نشست کمتر از یک ماه بعد از گشایش دومین مرز رسمی میان ایران و پاکستان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پاکستان بازارچه مرزی عمران خان بازارچه های مرزی مرزی با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی