Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@08:16:34 GMT

سردار سلامی: هیچ نیازی به برجام نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۹۰۴۵

فرمانده کل سپاه: امروز به هیچ وجه به برجام احساس نیاز نمی‌کنیم، زیرا براساس نبود آن شرایط را اداره و کار‌های خود را پیش برده ایم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی امروز در همایش سراسری مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: امروز آمریکا در شرایطی است که حتی نمی‌تواند از پس تامین نیاز‌های ملت خود برآید و شکم گرسنگان خود را سیر کند و میلیون‌ها نفر در آمریکا از سوء تغذیه رنج می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:​کلید رزق ما دست آمریکا نیست و ما به خدا تکیه می‌کنیم و به هیچ وجه ظالمان تکیه گاه ما نیستند، چون اگر چنین کنیم مشمول نصرت الهی نخواهیم شد.
سرلشکر سلامی گفت: امروز کار به جایی رسیده است که نقطه تمرکز دشمن حفظ کنگره آمریکاست و این نشان می‌دهد که نظام آمریکا پوسیده است.
فرمانده کل سپاه افزود: امروز در قلب آمریکا دشمن در حال دفاع در مقابل مردم خشمگین سرزمین خود و سنگر آمریکا به کنگره منتقل شده است و هرچند منافقان و کافران نمی‌پسندند، اما امروز نور خدا جلوه گر شده و این کارکرد نظام الهی است.
سرلشکر سلامی گفت: این امتداد دفاع مقدس است و ما تا آخر در این مسیر قوی تر، مقتدتر و معتقدتر از همیشه به خدا ایستاده ایم و با تبعیت از، ولی عصرمان و با ایمان و باور به راهمان ادامه خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه افزود: ما راه و راهکار پیروزی را به دست آورده ایم و ابزار‌های غلبه بر دشمن را هم فراهم کرده ایم و به این پیروزی امیدواریم. برچسب ها: سردار سلامی ، برجام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار سلامی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»