Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:39:43 GMT

اجر‌ای موفق طرح شهید سلیمانی در آبیک

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۹۱۳۱

اجر‌ای موفق طرح شهید سلیمانی در آبیک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولین، از بسیجیان و عوامل هلال احمر شرکت‌کننده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، در مجتمع فرهنگی باران این شهرستان تجلیل شد.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این مراسم با بیان اینکه در هر برنامه‌ای به نام شهید حاج قاسم سیلمانی مزین باشد، قطعا گشایش، آثار مثبت و خیرات و برکات وجود دارد،گفت: پایش طرح شهید سلیمانی از منازل شروع شد و افراد دارای کرونای مثبت شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند و این امر موجب کاهش شیوع بیماری کرونا در شهرستان آبیک شدند و به همت این عزیزان و همراهی مردم در وضعیت آبی کرونایی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمدپور افزود: از نخستین روز آغاز این بیماری، آنچه واقعیت دارد حضور گسترده، عملیاتی، اجرایی و به معنای واقعی کلمه در میدان بودن سپاه و بسیج در اجرای تمام برنامه‌های پیشگیری و مقابله با کرونا بود که یک پای ثابت محسوب می‌شدند.

او اضافه کرد: زحمات و تلاش‌های امام جمعه معزز، مسئولان سپاه و بسیج، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های دخیل در امر مقابله و پیشگیری از کرونا در شهرستان قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان آبیک در ادامه گفت: در حال حاضر آبیک در وضعیت آبی قرار دارد که به معنای نادیده گرفتن شرایط و جهش، بیماری نیست و هر لحظه با یک خطا و لغزش امکان بازگشت به وضعیت‌های نارنجی و قرمز وجود دارد و جلوگیری از این امر نیازمند تدبیر مسئولین و همراهی مردم شریف این شهرستان است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت آبی طرح شهید سلیمانی شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری

آفتاب‌‌نیوز :

رضا رویگری از جمله بازیگران پیشکسوتی است که در طول چندسال گذشته، به دلیل بیماری خانه‌نشین شده است. شب گذشته، وزیر ارشاد از او عیادت کرد و در جریان روند درمانی این بازیگر قرار گرفت. رضا رویگری دو سال قبل در یکی از آخرین گفتگو‌های رسانه‌ای‌اش، گفته بود که حرف‌های زیادی دارد و برای اینکه به او سر بزنند، توقع بیشتری دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه‌شنبه شب ۱۸ اردیبهشت‌ماه، با حضور در منزل این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما، از او عیادت کرد و در جریان روند درمان او قرار گرفت. در عیادت از رویگری، محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، محمدمهدی اسماعیلی را همراهی می‌کردند.

رویگری سال ۱۳۹۳ دچار سکته مغزی شد و از آن تاریخ به بعد مراحل درمان را طی می‌کند و در این مسیر مشکلات دیگری نیز برای او به وجود آمد.

این بازیگر پیشکسوت درباره گله‌اش گفته بود: نمی‌خواهم گله کنم، اما حرف و سخن زیاد است. آدم از یکسری افراد بیشتر توقع دارد، اما خبری از آن‌ها نیست. درک می‌کنم که همه گرفتارند، ولی دلم می‌خواست دوستان بیشتر به من سر می‌زدند و با هم صحبت می‌کردیم، اما متاسفانه گویا همه گرفتارند. ان‌شاءالله برای هیچکس بیماری نباشد به خصوص برای آن‌هایی که دوستشان داریم، اما کسانی که مریض احوالند همیشه چشمانشان به در است تا کسی به دیدنشان بیاید. متاسفانه درِ خانه ما خیلی باز نمی‌شود و فقط دوستانی که همیشه به من لطف دارند و اطرافم هستند را هر روز می‌بینم. من همه را دوست دارم، اما درک می‌کنم که گرفتاری‌ها هم زیاد است.

او البته در مراسمی که برای تجلیل از فعالیت‌های هنری‌اش در صدا و سیما گرفته شد، ابراز امیدواری کرده بود که داود میرباقری برای بازی در سریال سلمان فارسی با او تماس بگیرد: هنوز هم علاقه‌مندم بازی کنم. کاری است که انتخاب کردم. دوستش دارم. انرژی کار را دارم و امیدوارم زودتر بتوانم به مردم خدمت کنم. منتطرم که آقای داوود میرباقری صدایم کند تا اگر قسمت شود بروم و در سریال «سلمان فارسی» بازی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند