Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام پنالتی به سود تیم اهوازی را اشتباه عنوان کرد و گفت: به خاطر این اشتباه سهوی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و سرخپوشان تهرانی ۲ بر یک حریف خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهمترین اتفاق این دیدار که جنجال زیادی درست کرد و زمینه انتقاد هواداران و بازیکنان پرسپولیس از داور این دیدار را فراهم کرد، صحنه‌ای بود که در دقیقه ۶۰ رخ داد و توپ با شانه محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد، اما داور اعلام پنالتی به سود فولاد کرد و شیمبا این توپ را به گل تبدیل کرد.

محمدحسین زاهدی فر در مورد این صحنه توضیح داد و گفت: در صحنه‌ای که توپ به بدن بازیکن پرسپولیس برخورد کرد خطای دید باعث شد تشخیص پنالتی بدهم. توپ چند سانتیمتر با منطقه‌ای که می‌شود پنالتی اعلام کرد فاصله داشت، اما به دلیل خطای دید بنده اعلام پنالتی کردم.

زاهدی فر ادامه داد: به خاطر این اشتباه که سهوی و به خاطر خطای دید بود از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که این تصمیم در نتیجه بازی تاثیر زیادی نداشت، اما به هر حال اشتباهی بود که باید به خاطرش عذرخواهی کنم.

داور فوتبال ایران با اشاره اتفاقی که پیش از این در دیدار استقلال و سپاهان رخ داد و یک اشتباه از سوی وی ثبت شد گفت: در همان بازی هم سهواً برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان را ندیدم. همان زمان قصد داشتم مصاحبه کنم و از هواداران استقلال به خاطر آن اشتباه عذرخواهی کنم، اما رئیس کمیته داوران اجازه مصاحبه نداد و ناچار شدم در حاشیه یکی از کلاس‌های داوری در حضور خبرنگاران از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

محمدحسین زاهدی فر در ادامه گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس و همه علاقمندان به فوتبال اطمینان داشته باشند که در قضاوت داوران هیچ عمدی نیست و صرفاً خطا‌های انسانی است که منجر به بروز این اتفاقات می‌شود. با این حال وظیفه خودم دانستم که از هواداران استقلال و پرسپولیس مجدداً عذرخواهی کنم.

وی در پایان تاکید کرد: با اینکه این بار هم در مصاحبه کردن ممنوعیت داریم، اما خودم در این مورد پاسخگوی کمیته داوران خواهم بود، ولی لازم دانستم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس محمد حسین زاهدی فر لیگ برتر هواداران استقلال پرسپولیس عذرخواهی عذرخواهی کنم زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!