Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس بانوان فدراسیو وزنه برداری گفت:اردوی تیم ملی به این دلیل لغو شد که تست دوم کرونا دو نفر از ورزشکاران مثبت شد و نخواستیم مشکلی برای بقیه پیش بیاید.

به گزارش ایسنا،اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان  قرار بود اردوی یک ماهه ای را با حضور هفت وزنه بردار  در مجموعه آزادی برگزار کند که در این میان ناگهان این اردو تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت تعطیلی زودهنگام آن اردو مثبت شدن تست کرونا دو نفر از دختران وزنه بردار است.

مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری در این مورد به ایسنا گفت: ملی پوشان برای حضور در اردو دو تست کرونا می دهند. اولین تست چهار روز قبل از حضور در اردو در شهر های خوداز انها گرفته می شود که در صورت منفی بودن می توانند به اردو بیایند. تست دوم را نیز خود فدراسیون می گیرد. زمانی که ما تست دوم را گرفتیم و مشخص شد نتیجه تست دو نفر از ورزشکاران مثبت است، برای حفظ سلامتی دیگر ورزشکاران اردو را لغو کردیم و مجدد از پنج بهمن اردو را شروع خواهیم کرد.

منظمی در پاسخ به این پرسش که تا زمانی جواب تست دوم بیاید، ورزشکاران تمرین داشتند یا خیر، تصریح کرد: تست اول آنها منفی بود و با رعایت پروتکل های بهداشتی  و جدا از هم تمرین سبکی را انجام دادند. بعد از ظهر که جواب تست ها آمد کل اردو  را تعطیل کردیم تا مشکلی برای بقیه پیش نیاید.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه بهتر نبود، وزنه برداران قبل از آمدن جواب تست دوم تمرین انجام نمی دادند، تاکید کرد: تست اول مشکلی نداشت. خیلی از فدراسیون ها اصلا تست دوم را نمی گیرند و خود اظهاری دارند. فدراسیون وزنه برداری سختگیرانه در بحث کرونا و رعایت پروتکل ها عمل می کند. از طرفی وقتی جواب تست اول منفی است، احتمالش خیلی کم است تست دوم مثبت شود و در اردو های قبلی خود چنین مسئله ای را نداشتیم. احتمال دارد محلی که آنها در شهر های خود تست دادند، مطمئن نبوده است. 

او در مورد وضعیت دیگر نفرات تیم ملی و اینکه پیگیری کرده اند که آنها نیز مبتلا به کرونا نشده باشند، تاکید کرد: بله. همه نفرات سالم هستند. آن دو نفر هم فقط ناقل هستند و مشکل جسمانی ندارند و به طور مرتب با ورزشکاران در تماس هستیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری در مورد علت کمتر شدن دعوتی ها به اردوی جدید وزنه برداری گفت: براساس تعداد اتاق های خوابگاه بانوان، نفرات را کردیم. قبلا چون اردو مردان نبود از ظرفیت خوابگاه آنها نیز می می خواستیم استفاده کنیم. خوابگاه بانوان در تهران ظرفیت پنج اتاق دارد و طبق پروتکل ها براساس تعداد اتاق باید ورزشکار دعوت کنیم و هر کسی یک اتاق در اختیار دارد.

انتهای پیام  


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری بانوان فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری جواب تست تست دوم دو نفر تست دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت