Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی مازندران درباره بارش باران و برف در پایان هفته به مردم، کشاورزان و باغداران هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بارش باران و برف، وزش باد شدید موقتی، کاهش شدید ۱۵ تا ۲۰ درجه‌ای دمای در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و ارتفاعات و تداوم شب‌های سرد و یخبندان از بعدازظهر فردا چهارشنبه در مازندران آغاز می‌شود تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: بارش برف از بعدازظهر پنج شنبه تا صبح جمعه علاوه بر ارتفاعات و دامنه‌ها، در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان هم گسترش می‌یابد.

وی گفت: در این مدت آبگرفتگی در شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای، مه آلودشدن، کاهش دید، اختلال در تردد، لغزندگی و یخ زدگی جاده‌ها و محور‌های کوهستانی و احتمال لغو پرواز‌ها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: پرهیز از تردد جاده‌ای و سفر‌های غیر ضروری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، پرهیز از صعود کوهنوردان، تهیه و ذخیره خوراک دام در ارتفاعات و تمهیدات و اقدام‌های لازم در گلخانه‌ها، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و باغ مرکبات بویژه نهال‌های جوان توصیه می‌شود.

جریان‌های شمالی از بعدازظهر فردا دراستان تقویت می‌شود و شاهد وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها و مه گرفتگی در جاده‌های کوهستانی خواهیم بود.

در این مدت آبگرفتگی معابر، مه گرفتگی، کاهش دید، اختلال در تردد، لغزندگی و یخ زدگی در جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

کشاورزان و باغداران تابعدازظهر امروز به برداشت مرکبات اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز از آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای خدمات رسانی در سرما و یخبندان پیش رو خبر داد.

مهدی رازجویان با تاکید بر اینکه مردم باید در جاده‌های استان احساس آرامش داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، در روزهای آینده شاهد کاهش شدید دما و بارش برف در جاده‌های مواصلاتی استان خواهیم بود که خدمت رسانی به موقع دستگاه‌های متولی و مربوطه را می‌طلبد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به قطعی برق در بعضی جاده‌های استان، افزود: این قطعی‌ها به این دلیل است که برق خانه‌های مردم و هم استانی‌های عزیز قطع نشود.

رازجویان ادامه داد: از مردم انتظار داریم ضمن صرفه جویی در مصرف برق و گاز، در جاده‌های استان ایمن و بااطمینان رانندگی کنند تا این بحران پشت سر گذاشته شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به وضعیت استان مازندران در پی شیوع کرونا، اظهار داشت: با توجه به منع رفت و آمد شبانه در استان، انتظار می‌رود نیروی انتظامی با متخلفین برخورد جدی داشته باشد.

رازجویان ادامه داد: تردد مسافران و مردم در جاده‌های استان می‌تواند باعث افزایش شیوع کرونا در استان شود.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جاده های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت