Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی کرم بازیان در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ ولایت این فرماندهی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با تعامل با نماینده حقوقی اداره برق به محل اعزام و در بازرسی از محل ۱۹ دستگاه استخراج بیت کوین و ۳ دستگاه باکس سایلنت قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5125482

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق بیت کوین ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهادت حضرت زهرا س عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز