Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیده شدن ، مهترین عامل در افزایش فروش

قطعا برای اینکه بتوانید افزایش فروش در کسب و کار و حرفه خود ایجاد کنید می بایست، دیده شوید. یکی از بسترهایی که می توانید بسیار عالی مجموعه، محصول و یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید و دیده شوید، تراکت است.

از این رو اگر به دنبال این هستید که بتوانید با چاپ تراکت، به افزایش درآمد چند برابری دست یابید، می بایست اصول بسیار مهمی را در آن رعایت کنید، در غیر اینصورت هزینه ای که بابت چاپ تراکت پرداخت کردید هدر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا بتوانید یک تراکت تاثیر گذار را برای خود تهیه کنید.  

قدم اول : انتخاب نوع تراکت

برای اینکه بتوانید یک تبلیغ شگفت انگیز برای مشتریانتان ایجاد کنید می بایست یک تراکت جذاب و خاص داشته باشید تا بتوانید در نگاه اول، مخاطب را تحت تاثیر قرار دهید. از این رو می توانید با بررسی مدل های مختلف تراکت در یک مجموعه معتبر چاپی، تراکت خود را انتخاب کنید.

قدم دوم : تبلیغ نویسی در تراکت

امروزه نگارش متن، یک علم در تبلیغات به حساب می آید، از این رو اگر به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب و افزایش فروش هستید باید حتما از یک متن قوی در تراکت استفاده کنید. وجود جمله های جذاب و استفاده از کلماتی همچون تخفیف، فروش ویژه، کمترین قیمت، ارسال رایگان، و ... در بین متن و بهره گیری از قیمت خدمات یا محصولات در متن تراکت می تواند بسیار تاثیرگذار بر روی مخاطب باشد.

قدم سوم : جنس تراکت

یکی از عواملی که باعث می شود تا وقتی یک نفر، یک  تراکت را در دست می گیرد و به آن علاقه مند می شود جنس آن است. محصولاتی همچون تراکت گلاسه یا همات تراکت روغنی که با کیفیت بالایی چاپ می شود می تواند به جذابیت دو چندان تبلیغات شما کمک کند.

قدم چهارم : طراحی تراکت

یکی از مهم ترین قسمت های فرآیند چاپ تراکت، طراحی آن است. اگر می خواهید یک تراکت جذاب و تاثیر گذار داشته باشید به طراحی آن اهمیت دهید. یکی از مهم ترین مواردی که می بایست در این حوزه به آن توجه کرد، کمک گرفتن از یک تیم طراحی حرفه ای است. به طور مثال سبک طراحی چاپ تراکت a5 با یک تراکت بروشوری کاملا متفاوت است، از روی دیگر می بایست از اعمال سلیقه شخصی در طراحی خودداری کنید تا تیم طراحی  بتواند استاندادرهای یک طراحی اصولی را در تراکت شما پیاده کند.

قدم پنجم : پخش تراکت و نظارت بر آن

حال که 4 مرحله قبل به خوبی انجام شده است، باید یک فرد امین را برای پخش تراکت خود در نظر بگیرید. از روی دیگر نظارت بالایی را بر روی پخش داشته باشید که احیانا تراکت شما هدررفت نداشته باشد.

نکته بعدی که در پخش تراکت می بایست به آن توجه کرد، محل پخش است. توجه داشته باشید که پخش تراکت در  بعضی از مشاغل می بایست در محله های اداری انجام شود و در بعضی از مشاغل، پخش تراکت در محله مسکونی بازخورد بهتری دارد و حتی پخش به صورت ایستاده در مناطق شلوغ همچون مترو و یا قرار دادن آن در پلاستیک و تحویل به سوپر مارکت ها می تواند بسیار موثر باشد.

قدم ششم و آخر: پخش مستمر در بازه دو ماهه (فرمول طلایی)

اشتباه خطرناکی که بسیاری از مشتریان انجام می دهند سفارش یک بار تراکت و پخش آن است.

در حالیکه پخش تراکت می بایست به صورت روزانه و مستمر در طول مدت 2 ماه هر روز انجام شود. دلیل این نکته را هم می توان در این موضوع جستجو کرد که، وقتی شما یک بار و به طور مثال تیراژ 1000 عدد تراکت را در یک روز پخش می کنید احتمال دارد جواب نگیرید و در مجموع از چاپ تراکت پیشمان شوید. اما وقتی به طور مثال حداقل روزانه 500 عدد و در طول ماه میانگین بین 10 هزار تا 20 هزار تراکت پخش می کنید، مشتری هایی به شما ارجاع می شوند که می توانید تاثیرگذاری پخش تراکت را کاملا مشاهده کنید و در نهایت در پایان ماه می توانید محاسبه کنید که چقدر هزینه تراکت پرداخت کردید و چقدر برای شما سود آوری داشته است.

وقتی این مورد در یک بازه یک ماهه تا دو ماهه بررسی شود کاملا متوجه سود شگفت انگیز تبلیغات تراکتی خواهید شد.

نکته بسیار مهم و اساسی: اگر هر کدام از شش مورد بالا به درستی انجام نشود می تواند باعث هدررفت زمان و پول شما شود. پس توجه داشته باشید برای بدست آوردن افزایش فروش باید اصول حرفه ای در چاپ یک تراکت را به درستی اجرا کنید.

در پایان اگر به دنبال یک مرکز چاپی معتبر برای ثبت سفارش تراکت خود هستید پیشنهاد می کنیم به سایت مجموعه تیم گرافیک به آدرس www.taemgraphic.com رفته و یا با شماره های 02144044827-02144044881-02144055992 تماس حاصل فرمائید تا با انواع چاپ تراکت ارزان ، تراکت خاص و جذاب آشنا شوید.

مجموعه تیم گرافیک با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و با بیش از 15 سال سابقه در حوزه چاپ، به عنوان تنها مجموعه ای در ایران است که ضمانت کمترین قیمت چاپ تراکت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

همین حالا اقدام کنید ...

پربیننده ترین متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش بخوانند اینجا اروپا نیست اردبیل است +عکس سفر به مازندران خطر مرگ دارد جزییات جدید از استخدام دانشجو معلمان دستگیری زنان آوازخوان کرمانشاهی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تبلیغات کسب و کار طراح گرافیک آگهی تبلیغاتی افزایش فروش چاپ تراکت افزایش فروش داشته باشید چاپ تراکت پخش تراکت یک تراکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • طراحی جالب نسل اولیه توستر نان (عکس)
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)