Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته (29 دی) با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

افشین نوروزی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران درباره نشست روز گذشته گفت: در ابتدای نشست هادی ساعی رئیس کمیسیون به بررسی مصوبات جلسات گذشته بخصوص بحث بیمه ورزشکاران که برای کمیسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است پرداخت و گزارشی از مراحل پیگیری آن ارائه کرد که امید می رود نتایج خوبی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشنهاد تهیه بانک اطلاعاتی از تمامی ورزشکاران المپیکی توسط این کمیسیون  با همکاری فدراسیون ها از مصوبات نشست دیروز کمیسیون ورزشکاران بود.

وی ادامه داد: همچنین در نشست دیروز پیشنهاد شد تا در بازدیدهای مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوها و فدراسیون ها نماینده ای از کمیسیون ورزشکاران به منظور انتقال نقطه نظرات ورزشکاران به کمیسیون و بررسی مسائل آنان حضور داشته باشد.

نوروزی خاطر نشان کرد: ارائه درخواست افزایش حقوق مدال آوران المپیکی به هیات اجرایی کمیته با توجه به اینکه چند سالی است این مبلغ تغییری نکرده است نیز از دیگر پیشنهادات مطرح شده در نشست روز گذشته کمیسیون ورزشکاران بود و مقرر شد شرایطی فراهم شود تا یکی از اعضای کمیسیون به عضویت هیئت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به منظور حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران دربیاید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک افزایش حقوق هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟