Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:17:38 GMT

۲۵ برنامه مناسبتی دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۹۹۰۶

۲۵ برنامه مناسبتی دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا احمد حسین فتایی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همزمانی چهل و دومین جشن انقلاب با چهل‌سالگی دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

وی گفت: مسئولیت ۲ کمیته فرهنگی هنری و ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد استانی دهه فجر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در راستا بیش از ۲۵ برنامه تخصصی جهت اجرا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی‌شده است که بستر اجرای بخش عمده‌ای از آنها فضای مجازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تهیه و تولید شماره جدید مجله فرهنگی هنری "دیاری"، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، رونمایی از کتب منتشر شده سال جاری، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در همه شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و پویش استانی « ریحان و زندگی » با محوریت تبیین هویت خانواده از جمله برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر امسال است.

فتایی اظهار داشت: تجلیل از مقام زن و مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری جشنواره موسیقی آواها و نواهای رضوی، جشنواره های مد و لباس و فیلم فجر با رویکرد فضای مجازی و برگزاری ۲سالانه خوشنویسی "سردار" از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: برنامه هایی چون جشن انقلاب، برپایی نمایشگاه کتاب در فضای مجازی، محافل و پویش‌های قرآنی، رونمایی از اثر موسیقی مربوط به شهادت ۶۸ دانش‌آموز شهید مدرسه امام حسن مجتبی (ع) بروجرد، همایش شعر آیینی در فضای مجازی، فعالیت های ویژه کودک و نوجوان و اجرای نمایش طنز در فضای باز شهری نیز همزمان با ایام دهه فجر در لرستان اجرا می شود.

فتایی گفت: برگزاری مسابقات مردمی با همکاری صد او سیمای استان، معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی، تبیین بیانیه گام دوم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تجلیل از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های برتر استان در دهه فجر نیز توسط کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی تدوین‌شده است.  

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دهه فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دهه فجر اخبار کنکور فضای مجازی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن وجهاد علمی بود و در طول عمر خود باکجروی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری وجهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ونشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل