Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ۲۹ دی‌ماه سالروز تولد فرهاد مهراد، یکی از چهره‌های برجسته موسیقی ایران در نیم قرن گذشته است. فرهاد در سال‌های قبل از انقلاب آثار ماندگاری را خلق کرد و در دهه هفتاد نیز با اجرای کنسرت‌هایی در خارج از کشور یاد خود را در اذهان ماندگار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرهاد پس از انقلاب برخلاف بسیاری از خوانندگان هم‌نسل خود مهاجرت نکرد، اما تا سال ۱۳۷۲ مجوز فعالیت نداشت و تقریباً حدود ۱۵ سال از عمر هنری او بدون فعالیت حرفه‌ای سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مرد تنها"، "بوی عیدی"، "جمعه"، "آیینه‌ها"، "هفته خاکستری"، "شبانه ۱ و ۲"، "گنجشکک اشی مشی"، "کودکانه"، "کوچ بنفشه‌ها" و "مرغ سحر" از جمله آثار ماندگار با صدای فرهاد است.

به مناسبت سالروز تولد فرهاد ویدئویی ببینید که حاوی یک مصاحبه صوتی با این هنرمند است و فرهاد در آن از دلایل مهاجرت نکردنش در سال‌های پس از انقلاب می‌گوید.

منبع: ایران آرت

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرهاد مهراد موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایسفا، انجمن فیلم کوتاه ایران به منظور معرفی برترین آثار سینمای کوتاه ایران، فراخوان ثبت‌نام چهاردهمین دوره‌ جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (جوایز ایسفا) را منتشر کرد.

تمامی فیلم‌های کوتاه با هر ساختار، گرایش و تفکری، با مدت زمان حداقل ۳ دقیقه و حداکثر ۳۰ دقیقه که از ابتدای سال ١۴٠٢ تا پایان تیر ماه ١۴٠٣ تولید شده و برای دوره‌های قبلی جوایز ایسفا ارسال نشده‌اند می‌توانند فرم تقاضای شرکت در جوایز ایسفا را تکمیل کنند.

فیلمسازان فیلم کوتاه از امروز ١٩ اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به سایت ایسفا و مطالعه فراخوان چهاردهمین دوره‌ جوایز ایسفا جدیدترین آثار خود را ثبت نام کنند، آخرین مهلت ثبت‌نام و همچنین ارسال آثار ٣١ تیر ماه خواهد بود.

امیررضا جلالیان از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران است که کارگردانی ١٠ فیلم کوتاه از جمله «خروس‌ها»، «آدم‌پران»، «گرگ‌ها» و «سنگ‌پشت» را در کارنامه‌ فیلمسازی خود دارد.

مراسم پایانی چهاردهمین دوره جوایز ایسفا در شهریور ١۴٠٣ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6100528 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • همایشی برای «میرزا احمد داواشی» شاعر کرد زبان در دانشگاه کردستان
  • فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • هشدار ریزش مشارکت نیروی کار ایران تا ۱۴۰۷
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • انسان چقدر زمین نیاز دارد ؟ از زبان الهی قمشه ای بشنوید (فیلم)
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)