Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق درودگر تاکید کرد در گذشته فضای تبلیغاتی فساد آلود بود و درآمدهای فوتبال به خود فوتبال نمی ‌رسید

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی درباره فعالت های اقتصادی در فوتبال ایران صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در برنامه اینترنتی «استودیو فوتبال» حضور یافت و به سوالات درباره فعالیت‌های این کمیته در فدراسیون فوتبال پاسخ داد؛ او در بخش اولیه صحبت ‌های خود، ضمن ابراز خرسندی از شیوه جدید فدراسیون فوتبال برای اطلاع ‌رسانی اهالی فوتبال، درباره فعالیت ‌های اقتصادی در حال برنامه ‌ریزی و اجرا در کمیته بازاریابی گفت:

ما وارد فضایی غبارآلود شدم و به صورت انحصاری برخی شرکت‌ ها تبلیغات را در اختیار خود داشتند اما از آن ‌جایی که هر در نقطه از کشور ما انحصار شکل می ‌گیرد، فساد هم در کنار آن شکل می ‌گیرد، مقداری فساد آلود بود و درآمدهای فوتبال به خود فوتبال نمی ‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درودگر افزود:

این بحث را داشتیم تا در سال اول، ما خودمان ورود کنیم اما برای این‌که می ‌خواستیم آسیب ‌های این کار بسیار کم باشد، با یک برنامه واقعی و براساس رعایت تشریفات قانونی، مزایده ‌ای را برگزار کردیم که در آن مزایده شرکت‌ هایی آمدند که بهترین شرکتی که می ‌شد با آنها همکاری کنیم، دو سال با آنها همکاری کردیم و از این بابت از آنها ممنونیم؛ اما مسیر را به سمتی بردیم که در واقع خود فوتبال بیاید موضوع درآمدزایی را در تبلیغات محیطی و حتی پیگیری مطالبات پخش تلویزیونی دنبال کند، ما وقتی امسال استارت کار که خودمان انجام بدهیم را پس از این‌ که مزایده گذاشتیم و شرایط مطرح کردیم و شرکت‌ ها نیامدند، همه دوستان ‌مان ما را از این اتفاق می ‌ترساندند که ما زمین می‌ خوریم و نمی ‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

درودگر درباره مشکلات پیش آمده در زمینه درآمدزایی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه توضیحات خود گفت:

برخی از مشکلات هم مزید بر علت این شده بود، در واقع یک ماه قبل از مسابقات ما آمدیم و دیدیم که تابلوهای ثابت ما را برده‌ اند و در هیچ استادیومی این تابلوها وجود ندارند؛ اگر هم می ‌خواستیم این تابلوها را تولید کنیم، سه چهار ماه زمان می‌ برد، یعنی عملا کاری نمی ‌توانستیم انجام بدهیم. همچنین دیدیم که به دلیل شست و شوی زیر LED ها نیز بسیاری از آنها دچار آسیب شدید شده و سوکت‌ های آنها نیز وجود ندارند و خیلی از سیم ‌ها را هم برده ‌اند و در شرایط بدی ما این ‌ها را تحویل گرفتیم و در مدت 12 روز به کمک مجری که در مزایده برنده شد و افرادی که صادقانه در آنجا شاغل به کار بودند، توانستیم به صورت قسمت به قسمت تابلوها را تهیه کنیم و شرکتی در اطراف تهران نیز پیدا کردیم که برای مان این ‌ها را بسازد که اکنون نیز مشغول این کار است.

درودگر همچنین ادامه داد:

کار به جایی رسید که ما برای انجام مسابقات، تابلوها را از شهری به شهری دیگر می ‌بردیم برای این ‌که این مسابقات به خوبی برگزار شود؛ ناراحت هم نشدیم و به کسی هم گلایه نکردیم و مسابقات ‌مان را برگزار کردیم و مشکلی هم تا این لحظه نداریم. درآمدهای مان هم نسبت به فصل گذشته بیشتر بوده، به رغم آن ‌که ما خودمان ورود کردیم و اولین ‌بار بود که این ‌کار را انجام می ‌دادیم اما ما الان سه نفر پرسنل هستیم که با مشارکت هم کار را انجام می ‌دهیم.

درودگر با معرفی اعضای فعال در این حوزه، از موفقیت‌ های به دست آمده توسط این کمیته گفت:

در گذشته ما یک شرکتی بود با 700 پرسنل یا شرکتی دیگر با 400 پرسنل، این ‌ها کنسرسیومی تشکیل داده بودند و کار را انجام می‌ دادند اما الان ما سه چهار نفر بیشتر نیستیم! آقای امیدی، آقای فتاحی، آقای الیاسی و بنده مشغول انجام این کار هستیم و خوشبختانه تا به اینجا توانسته ‌ایم کار را موفق پیش ببریم و هنوز 40 درصد از تبلیغات هم باقیمانده است. در واقع به رغم آن‌که ما درآمدهایمان نسبت به گذشته بیشتر شده -البته هنوز واریز به حساب‌ مان نشده اما قراردادها منعقد شده- و چهل درصد مابقی را هم ان شالله در نیم فصل دوم که همیشه لیگ فعال‌ تر و پربیننده ‌تر است و هم‌چنین بازی ‌های جام حذفی و سوپرجام را در پیش‌ رو داریم، فکر می ‌کنم بتوانیم قدمی بزرگ را برداریم برای این ‌که در حوزه اقتصادی درآمدهای فوتبال را احیا و محقق کنیم.

اخبار داغ 

علی دایی: علاقه ای به سیاست ندارم و ترجیح دادم کنار مردم بنشینم، نه احمدی نژاد! واکنش کنعانی زادگان به اتفاقات بازی با فولاد و برخورد کریم باقری با او قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم! زلاتان ابراهیموویچ: اعتقاد به اسکودتو؟ زلاتان به چیزی اعتقاد ندارد؛ من فقط به زلاتان اعتقاد دارم رئال مادرید با داوید آلابا به توافق رسید / مارکا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال درآمدهای فوتبال کار را انجام صادق درودگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق گفت: در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خیرین استان مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک با ۳۳ میلیارد تومان بدهی در این بازده زمانی که بیشترین کمک‌ها در ماه رمضان بود، تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند، افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.


رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش‌های زیادی انجام شد که در این میان بایستی از اقدامات صدا و سیمای مرکز زنجان که نقش زیادی در اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند تشکر کنیم، ادامه داد: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک‌های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق بررسی وضعیت پرونده‌های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولان امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد، گفت: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولان برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه‌ریزی برای کمک داشته باشیم که این امر هم مورد عنایت دست‌اندرکاران قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • توضیحات وزیر کار درباره افزایش بیمه کارگری
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری