Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش الجزایر رزمایش‌های هوایی و زمینی گسترده‌ای را در استان تندوف در جنوب کشور در مرزها با صحرای غربی و مراکش برگزار کرد.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، این رزمایش‌ها که با عنوان قاطعیت ۲۰۲۱ در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار شد، با نظارت السعید شنقریحه، رئیس ستاد ارتش ملی الجزایر بود.

در مدت حدود یک ربع، تلویزیون الجزایر تصاویری را از این رزمایش‌ها منتشر کرد  که در آن از مهمات و جدیدترین موشک ضد تانک کورنت روسیه استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش الجزایر طی این رزمایش برای نخستین بار از هواپیمای شناسایی الکترونیک آمریکایی بیچ‌کرفت ۱۹۰۰ ام.ام.اس.ای-هیسار استفاده کرد و این تنها سلاح غیر روسی است که نیروهای الجزایری در اختیار دارند.

طبق بیانیه وزارت دفاع الجزایر، این رزمایش‌ها در چارچوب ارزیابی مرحله نخست از برنامه‌های مقدمه چینی جنگی برای سال ۲۰۲۰ -۲۰۲۱ به حساب می‌آید.

ژنرال شنقریحه در این راستا بر ادامه تحکیم توانمندی‌های نیروهای جنگی ارتش ملی مردمی و تامین ملزومات افزایش سطح آمادگی آنها تاکید کرد تا عملکرد عملیاتی و جنگی آنها برای تمامی تشکیلات و گروه‌هایشان بهبود یافته و قادر به رفع تمامی چالش‌ها باشند.

شنقریحه گفت که الجزایر شایسته ارتشی است که همواره در سطح آمادگی کامل باشد و تا ابد آزاد و قدرتمند در مقابل دشمنان امروز و دیروز باشد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رزمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند