Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:24:07 GMT

فاطمیه امسال ۴٠٠ هزار نفر با «تکیه» هیأت رفتند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۳۶۹

فاطمیه امسال ۴٠٠ هزار نفر با «تکیه» هیأت رفتند

مدیر محصول سامانه تکیه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی گفت:سامانه تکیه در فاطمیه امسال باتوجه به شرایط خاص کرونایی کشور، امکانات و ظرفیت‌های بسیاری را برای هیأت‌ها و مردم فراهم کرد تا بتوانند از بستر پخش زنده در فضای مجازی برای روشن نگه داشتن چراغ عزاداری فاطمیه استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، علی معصومی- مدیر محصول سامانه تکیه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی- با اشاره به اینکه ۴۲۰ هیأت هم‌اکنون برای پخش زنده کاربر تکیه هستند، تصریح کرد: از سخنرانان و مداحان سرشناسی که جلسات آن‌ها در فاطمیه از تکیه پخش شد می‌توان به حجت‌الاسلام انصاریان، محمدرضاطاهری، محمدحسین پویانفر، حنیف طاهری، مهدی رسولی، امیر کرمانشاهی، مهدی سلحشور، سیدمهدی میرداماد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

اینترنت برای مردم در تکیه رایگان است

وی با اشاره به اینکه سامانه تکیه مرجع رسمی پخش زنده هیأت‌های کشور است که با ایجاد بستر آنلاین، این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا در سراسر کشور جلسات خود را پخش زنده کنند، گفت: مردم نیز در این سامانه بدون محدودیت به تمام مراسم‌ها دسترسی دارند و با انتخاب شهر و مداح به صورت زنده، مداحی‌ها و مراسم‌ها را تماشا می‌کنند. سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی وزارت ارتباطات و مشارکت اپراتورها، در مسیر رفع مشکلات مالی و همچنین دسترسی آسان و بدون مشکل، هزینه ترافیک و همچنین هزینه دسترسی به سامانه تکیه را رایگان کرده است.

 بازدید ۴۰۰ هزار مخاطبان از پخش زنده تکیه در فاطمیه

معصومی با بیان اینکه در ایام فاطمیه اول و دوم که هیأت‌های مذهبی جلسات عزاداری را برای شهادت حضرت زهرا(س) برپا کردند، تکیه نیز به یاری آنان آمد، گفت: در یک بازه زمانی ۱۰ روزه در فاطمیه اول و دوم، هیأت‌ها جلسات خود را از بستر تکیه برروی اینستاگرام، آپارات، هیأت آنلاین، سایت هیأت، یوتیوب، روبیکا، تلگرام و سروش پلاس پخش زنده کردند که تنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آمار ۴۰۰ هزار بازدید کننده به ثبت رسید.

مدیر محصول سامانه تکیه اضافه کرد: از بستر این سامانه، ۵۰۶ ساعت پخش زنده هیأت‌ها در این ایام صورت گرفت.

نحوه ثبت نام هیأت‌ها در تکیه

معصومی در پایان با اشاره به نحوه ثبت‌نام هیأت‌ها در سامانه تکیه، گفت: هیأت‌های سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه تکیه (tekye.net) و ارائه اطلاعات هیأت و مدیر مربوطه، درخواست خود را ثبت کنند تا ظرف مدت کوتاهی دسترسی کاربری به منظور پخش زنده مراسم مذهبی از طریق پیامک، برای آنها ارسال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیات های مذهبی فضای مجازی سامانه تکیه پخش زنده هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی شمس با اشاره به اهمیت صیانت از منابع آبی، اظهار کرد: حفظ منابع آبی یکی از مهم‌ترین موضوعات و ضرورت‌هایی است که همه در راستای آن وظیفه داریم.

مدیر امور منابع آب میاندوآب افزود: سال گذشته با تلاش‌های انجام‌گرفته و با حکم دادستانی در راستای حفظ منابع آبی ۵۵ هکتار از تصرفات غیرقانونی و غیرمجاز حریم و بستر رودخانه زرینه‌رود میاندوآب رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی گفت: سال گذشته ۱۴۰ هکتار نیز در ساحل راست رودخانه زرینه‌رود میاندوآب از مخزن سد آزادسازی شد.

شمس تصریح کرد: هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه‌ها و منابع آبی ممنوع بوده و متخلفان با حکم قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و اقدامات برای رفع تصرفات با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر امور منابع آب میاندوآب با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۰۰ حلقه چاه پروانه‌دار در میاندوآب، چهاربرج و باروق وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۸۹۵ حلقه چاه در میاندوآب، حدود ۷۰۰ چاه در باروق و ۱۰۰ چاه نیز در چهاربرج واقع هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۱ در حوزه استحفاظی مدیریت امور منابع آب این شهرستان مسلوب المنفعه شده است، گفت: کمبود آب و لزوم مصرف صحیح و حفظ منابع موجود، موضوعی مهم و ضروری است که باید موردتوجه همگان قرار گرفته و مردم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد