Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که این کمیته در نظر دارد بخشی از تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر را به نوروز و نیم زمان بازی‌های فیفا و AFC انتقال دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی درباره برنامه اعلام شده تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت:

مطابق همین زمان‌بندی‌ها باید پیش برویم و امیدوارم تعطیلات نیم‌فصل را به گونه‌ای طراحی کنیم که تیم‌ها حداکثر استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پنجره نقل و انتقالاتی محدودیت زمانی داریم و زمان‌بندی فوق، صددرصد جای خودش باقی است. برگزاری چهار بازی معوقه در چهار، پنج هفته سخت بود که با همکاری دوستان و تیم‌ها مسجل شد. انتظار داشتیم یک هفته زودتر تمام شود که با شرایط جدول و مناسبت‌ها، این شیوه بهترین حالت بود که به آن رسیدیم.

وی درباره برنامه فشرده بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان آسیا در بهار ۱۴۰۰ گفت:

علاوه بر بازی‌ها، جام حذفی را هم داریم و اگر تیم‌های ایرانی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، AFC تا ۳۰ آذر سال آینده، فینال بازی‌ها را برنامه‌ریزی کرده است. شرایطی از سوی فیفا و AFC ایجاد شده و اولین بار است اینقدر تقویم نابسامانی داده‌اند. مشکلاتی برای میزبانی مسابقات جام جهانی پایه و فوتسال به‌خاطر کرونا ایجاد شد که دامنگیر ما شده است.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل اظهار داشت:

نقل و انتقالات مطابق قانون، پس از هفته پانزدهم آغاز می‌شود. تلاش می‌کنیم تعطیلات را به صورتی طراحی کنیم که از بخشی از آن، این طرف سال باشد و بقیه آن را به روزهای فیفا و عید منتقل کنیم. شرایط اقامت و سفرها در تعطیلات نوروزی مشکل است.

سهیل مهدی با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده، خاطرنشان کرد:

باید چند هفته قانونی برای نقل و انتقالات قائل شویم که این زمان رسماً اعلام می‌شود. حداقل باید سه هفته زمان نقل و انتقالات داشته باشیم. ممکن است تعطیلات در این سه هفته به‌صورت کامل فیکس نشود و شناور باشد. شاید بخشی از نیم‌فصل به آن‌طرف سال منتقل شود تا تیم‌ها به نقل و انتقالات خود برسند و استراحت کنند. به تأییدهای دیگری هم نیاز داریم و باید آن را با تیم‌ها در میان بگذاریم.

وی با اشاره مجدد به فشردگی تقویم بازی‌ها در ابتدای سال ۱۴۰۰ گفت:

در ماه‌های فروردین و خرداد، سرمربی تیم ملی چند روز قبل از فیفادی برای هماهنگی بازیکنان و اردوی تیم درخواست زمان داشت. تیم ملی چند روز قبل از فیفادی به اردو برود. این هم تعطیلات اجباری است که به ما تحمیل شده و باید آن را بپذیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سهیل مهدی لیگ برتر نقل و انتقالات سهیل مهدی بازی ها نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟