Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@21:50:02 GMT

پوستر نمایش «برونسی» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۳۸۲

پوستر نمایش «برونسی» رونمایی شد

پوستر نمایش «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم در آستانه اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار سایه تئاتر شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، گروه اجرایی نمایش «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم در آستانه اجرای عمومی این اثر، از پوستر نمایش با طراحی میلاد خرمن بیز رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «برونسی» از روز پنجشنبه دوم بهمن ماه ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه  و قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاترشهر آغاز می‌شود.

مسعود شامی خاتونی، محسن پوشایی، پروا آقا جانی، مائده جلالی، مرتضی شاه کرم، فرید کیامرثی، ایمان سلگی، احمد صمیمی، سالار مسیب زاده و مجید رحمتی بازیگران این نمایش هستند.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز:  مهدی کبه / مشاور کارگردان:  جواد نوری / منشی صحنه:  مائده جلالی / طراح صحنه:  سینا ییلاق بیگی/ طراح لباس:  زهره غلامی/ طراح گریم: فرناز مرتضوی / طراح نور:  رضا خضرایی / طراح پوستر و بروشور:  میلاد خرمن بیز/ مشاور رسانه ای:  میترا رضائی / عکاس:  سمیه میری / تیزر: مهران قیصرى / حبیب تاج میرى / گروه موسیقی سکوت:  احمد صمیمی - جواد مدنی - علی خاتمی سرپرست:  احمد صمیمی/ مدیرصحنه:  کمیل پناهی فرهادلو

اجرای این  سه اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله‌گذاری براساس شیوه نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایش برونسی پوستر رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند