Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر بهداشت با تشکر از تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با کرونا، انتقاد از وضعیت تعداد تخت‌های بیمارستانی، کمبود امکانات و نیز میزان اندک تخصیص دارو به استان بوشهر انتقاد کرد و افزود: در حوزه درمانی نسبت به متوسط کشور وضعیت ضعیف‌تری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زیرساخت‌ها و امکانات کنونی بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان جوابگوی نیاز‌های مردم نیست و نیاز است که ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، تخصیص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان، تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، بهیاران، پرستاران و نیرو‌های شرکتی بیمارستان، تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی مرکز بستری شبانکاره، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی برازجان، حل مشکلات درمانگاه‌های شهر‌ها و روستا‌های دشتستان، آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان و جذب نیرو‌های جدید را خواستار شد.

در این نشست که فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت درمانی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، دستورهایی برای ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صادر کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان مرکز درمانی تخت بیمارستانی وزیر بهداشت وزارت بهداشت نماینده مجلس شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش خرم آباد اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد و سرانه این بخش با جدیت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است ادامه داد: بیمارستان نیایش به عنوان مصوبه سفر دولت طی ۲ سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز است که بخشی از آن باید در بودجه جاری کشور دیده شود و بخشی نیز با کمک استان تأمین گردد.

کد خبر 6099323

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها