Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@13:26:53 GMT

مشخصات گوشی اوپو Reno ۵ Pro ۵G چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۸۳۵

مشخصات گوشی اوپو Reno ۵ Pro ۵G چیست؟

گوشی اوپو Reno ۵ Pro ۵G در تاریخ ۲۲ ژانویه در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوپو Reno 5 Pro 5G اولین گوشی هوشمندی است که به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مجهز شده و سرعت عملکرد آن بسیار زیاد است. این گوشی هوشمند دارای هشت گیگابایت حافظه رم است.

گوشی جدید اوپو دارای صفحه نمایش Full HD 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 اینچی است که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی اوپو Reno 5 Pro 5G از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. بنابراین باتری آن در مدت کمتر از ۳۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند ذکر شده دارای دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین‌های دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می‌شود.

شرکت اپو ادعا می‌کند که سیستم فیلم‌برداری و عکس برداری این گوشی به هوش مصنوعی مجهز است. بنابراین می‌تواند عکس‌ها و ویدئوهایی با کیفیت بسیار عالی ضبط کند. علاوه بر این با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان به تصاویر قبلی ثبت شده این گوشی نیز افکت‌های ویژه هنرمندانه اضافه کرد. این فناوری به ثبت تصاویر با کیفیت‌تر در شب و سلفی‌های بهتر کمک می‌کند.

کد خبر 469303

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند گوشی موبایل گوشی جدید اوپو گوشی اوپو Reno ۵ Pro ۵G مشخصات اوپو Reno ۵ Pro ۵G معرفی گوشی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوپو Reno

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور اعضای شورا در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه به دنبال درخواست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل مسافری کشور در خصوص درخواست بازنگری در مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی شهری و همچنین ضرورت تصویب مشخصات علائم ممیزه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی با توجه به اصلاح آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مورد زیر به تصویب رسید:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

با توجه به تصویب ضوابط وسایل نقلیه برقی برای خدمت در ناوگان تاکسی شهری در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، براساس توجیهات ارائه شده توسط اتحادیه مذکور با عنایت به نبود تجربه عملی قبلی از عملکرد خودروهای برقی و لزوم احتیاط در بهره برداری از آنها، اتحادیه حمل و نقل مسافری کشور با کمک پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران ضمن بررسی مشخصات مصوب، پیشنهاد اصلاحی به شرح ذیل را که پس از طرح و بررسی بصورت ذیل مورد موافقت اعضای این شورای عالی قرار گرفت:

۱- خودروهای برقی معرفی شده باید شرایط اخذ شماره انتظامی برای خودروی شخصی را داشته باشند.

۲- خودروهای برقی معرفی شده باید سایر الزامات مربوط به خودروهای مناسب احتراقی موضوع مصوبات جلسات ۱۱۰ و ۱۸۱ و ۱۹۱ شورا را در خصوص ناوگان تاکسی شهری احراز نموده و در بحث ضوابط پیشران خودرو، مشخصات جدول ارائه شده ملاک عمل بوده و احراز انطباق شرایط خودرو با ضوابط مصوب از طریق دبیرخانه شورای عالی (با همکاری کمیته‌ فنی ذیربط و اتحادیه های ذیل سازمان شهرداری¬ها و دهیاری¬های کشور) صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مقرر شد سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان، متناسب با زیرساخت‌های ایجاد شده خصوصاً تعداد ایستگاه و رابط شارژ که از سوی شهرداری ذیربط به دبیرخانه شواری عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اعلام می‌گردد، توسط این شورای عالی تعیین شود.

اعضای شورای عالی ترافیک بر ضرورت ارائه همه خدمات پشتیبانی این ناوگان توسط خودروسازان ذیربط خصوصاً باطری‌های بکار رفته، حداقل به مدت ۱۰سال از تاریخ واگذاری، تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)