Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:22:26 GMT

ابهاماتی در مورد کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۹۲۹

ابهاماتی در مورد کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی در شرایطی ۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد که در مورد برخی کمیته‌های این فدراسیون و عملکردی که داشته‌اند ابهاماتی وجود دارد.

کمیته غواصی که در این حوزه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کمیته هاست در این فدراسیون با ابهاماتی در مورد روابط پشت پرده برخی افراد مواجه است که به نظر می‌رسد در آستانه برگزاری انتخابات نهادهای نظارتی باید با دقت نظر بیشتری این موضوع را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نزدکان فدراسیون با اشاره به ابهاماتی که در مورد کمیته غواصی وجود دارد گفت: با بررسی شرایط حال حاضر غواصی کشور به راحتی می‌توان پی برد که مدیریت و هدایت کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از سمت و سوی شرکت دریاکاو جنوب به مدیریت اردلان میرزا نصیر صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: نامبرده در سال ۹۷ بعد از تغییر و تحولات کمیته غواصی در ابتدای امر به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد که بعد از مدتی جای خود را به فرهنگ شادنیا نائب رئیس فدراسیون داده و به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور غواصی و رئیس کمیته فنی به فعالیت مشغول شدند که تا به الان هم ادامه دارد.

این فرد نزدیک به فدراسیون در مورد اتفاقاتی که پیرامون کمیته فنی غواصی رخ داده است به سه نکته اشاره کرد و گفت: فعلاً به اختصار می‌توان به سه نکته از اهم فعالیت و سوء استفاده میرزانصیر رئیس کمیته فنی غواصی فدراسیون در راستای منافع شرکت دریاکاو جنوب اشاره کرد:

۱) شرکت دریاکاو جنوب بنابر اعلام رسمی تنها نماینده سیستم غواصی DAN در ایران محسوب می‌شود که آقای میرزانصیر با عنایت به قدرت خود در کمیته فنی مصوب نمودند که کلیه غواصانی که تمایل به گذراندن دوره‌های مدرسی در سطح کشور را دارند باید با پرداخت هزینه‌ای حدود دو و نیم میلیون تومان این مدرک را از سیستم DAN شرکت دریاکاو اخذ نمایند.

۲) با عنایت به مصوبه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، حضور مدرسین بین المللی در کشور منوط به اخذ مجوزهای لازم از این نهاد می‌باشد اما رئیس کمیته فنی فدراسیون با اطلاع رئیس کمیته غواصی کشور از طریق سیستم DAN، با حضور مدرس بین المللی از کشور پرتغال اقدام به برگزاری دوره مدرسی نمودند که ظاهراً موضوع از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان در دست پیگیری است.

۳) فروش لوازم و تجهیزات نجات غریق تولیدی شرکت دریاکاو اعم از آدمک و بویه نجات به فدراسیون با رایزنی آقای میرزانصیر رئیس کمیته فنی غواصی.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون نجات غریق روز ۷ بهمن برگزار خواهد شد و محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی، فرهنگ‌شادنیا و فاطمه میر آخوری برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 5122915

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخابات لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال تراکتور یحیی گل محمدی لیگ برتر بسکتبال مهدی طارمی لیگ برتر تکواندو تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون نجات غریق رئیس کمیته فنی کمیته غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها