Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:32:09 GMT

سرنوشت دله‌آلی این هفته مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۰۹۹۲

سرنوشت دله‌آلی این هفته مشخص می‌شود

پاری سن ژرمن انتظار دارد که این هفته تاتنهام مشخص کند آیا دله آلی را به آنها قرض خواهد داد یا خیر.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، مایل است تا دله‌آلی، بازیکن سابق‌اش در تاتنهام، را به پاریس بیاورد. پاری سن ژرمن مدت هاست که صبورانه منتظر پاسخ تاتنهام راجع به قرض دادن آلی به PSG است و طبق گزارش ها این هفته تاتنهام بالاخره در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک 24 ساله تاتنهام در تیم مورینیو جایی نداشته و این فصل تنها 74 دقیقه برای تاتنهام در لیگ برتر بازی کرده است.

 

 

احتمال پیوستن دله آلی به PSG با حضور پوچتینو روی نیمکت این تیم افزایش یافت، اما گفته می شود که تاتنهام با وجودی که دراین ماه ها به دله آلی بازی نداده است، اما ممکن است به دلیل نگرانی برای کم آوردن بازیکن روی نیمکت در صورت مصدومیت یا ابتلای بازیکنان به کرونا، چندان تمایلی به از دست دادن آلی ندارد.

در ابتدای حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام، آلی در اوج بود، اما اختلاف و شکاف بین این دو زمانی مشخص شد که در مستند تاتنهام، مورینیو آلی را "تنبل" خواند.

در این فصل مورینیو بارها از دله آلی انتقاد کرده و حتی آلی را متهم کرده که برای تیم خودش مشکل درست می کند! آلی در پنج بازی اخیر تاتنهام در لیگ برتر در ترکیب این تیم حضور نداشته است.

 

تاتنهام دله آلی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام دله آلی پاری سن ژرمن دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان