Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر سلیمی در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برای پرداخت وام ازدواج به زوجین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، اظهار کرد: این مصوبه بیشتر به منظور تشویق جوانان به ازدواج است. با توجه به اینکه سن ازدواج در کشور در حال بالا رفتن است و جمعیت کشور به سوی میان‌سالی و پیری در حال حرکت است باید تدابیری اندیشیده شود که ازدواج جوانان تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس به دنبال این است که با تصویب قوانین اصولی شرایط ازدواج را تسهیل کند که یکی از این شرایط تسهیل کننده افزایش وام ازدواج است که کمیسیون تلفیق در این باره تصمیم خوبی گرفته است. بر این اساس پسران زیر ۲۵ سال و دختران زیر ۲۳ سال هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و بالاتر از این سنین ۷۰ میلیون تومان وام ازدواج دریافت خواهند کرد که در مجموع حداقل ۱۴۰ میلیون تومان و حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان وام ازدواج به زوجین پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مصوبه کمیسیون تلفیق باید در صحن علنی مطرح شود، گفت: این مصوبه هنوز نهایی نشده و باید به تصویب نمایندگان مجلس برسد که به احتمال قوی نمایندگان به آن رأی مثبت خواهند داد.

سلیمی تصریح کرد: بدون شک این مصوبه جوانان را به ازدواج زودتر ترغیب می‌کند. نباید فاصله سنی والدین و فرزندان زیاد باشد چراکه در تربیت فرزند دچار مشکل می‌شویم. هرچه در سن پایین‌تری جوانان ازدواج کنند می‌توانند آینده بهتری برای خود و کشور رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وام ازدواج میلیون تومان وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

طبق مصوبه دولت، با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آئین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 6091894 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی