Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:30:06 GMT

اجرای سرایدار با مهدی کوشکی از اوایل بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۱۱۸۴

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش «سرایدار» به کارگردانی مهدیس زارع‌نژاد، پیش‌فروش بلیت این اثر نیز از روز چهارشنبه ۱ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، با پایان تعطیلی‌های کرونایی تئاتر، نمایش «سرایدار» نوشته هارولد پینتر و ترجمه رضا دادویی با کارگردانی مهدیس زارع‌نژاد از جمله آثار نمایشی است که روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش از روز چهارشنبه ۸ بهمن اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ملک آغاز می‌کند. پیش‌فروش بلیت «سرایدار» نیز از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱ بهمن از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.

همزمان با آغاز پیش‌فروش، پوستر نمایش با طراحی محمدصادق زرجویان رونمایی شد.

علی باقری، مهدی کوشکی و مجید نوروزی در نمایش «سرایدار» به ایفای نقش می‌پردازند و نورالدین حیدری‌ماهر به عنوان مجری طرح این پروژه حضور دارد.

دیگر عوامل نمایش «سرایدار» عبارتند از: طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح لباس: ندا نصر، طراح موسیقی و آرایه‌های صوتی: فرشاد فزونی، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح گرافیک و عکاس: محمد صادق زرجویان و تبلیغات مجازی: امیر قالیچی (تئاتر بازها)

نمایش «سرایدار» با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن اجرا می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تماشاخانه ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری