Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید مهدی حسینی رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالا‌های صادراتی و وارداتی استاندارد گلستان گفت: این مشتقات نفتی متعلق به واحد‌های تولیدی استان بوده که وزنی معادل ۲ هزار و ۱۵۵ تن داشته و شامل ۸۶ تانکر بود که مورد بازرسی و نمونه برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این محموله‌ها ۶۵ مورد نمونه برداری و برای انجام آزمون به آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده و مجاز فرآورده‌های نفتی ارسال شده است.
حسینی ادامه داد: محموله‌های نفتی شامل روغن‌های موتور و دنده و هیدرولیک، هیدروکربن‌های سبک و سنگین است و بررسی این محموله‌ها با هدف اجرای دستورالعمل ماده ۴۵ آئین نامه اجرایی مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است.
رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالا‌های صادراتی و وارداتی استاندارد از بازرسی، نمونه برداری، آزمون و پلمب ۲ محموله روغن سوخت تقطیری به وزن حدودا یک هزار و ۵۳ تن در همین بازه زمانی خبر داد و گفت: یک محموله دیگر به وزن حدودا ۶۷۱ تن بازرسی، نمونه برداری و آزمون شده و آماده پلمب برای بارگیری و صادارت است.
حسینی با بیان اینکه صادرات مشتقات نفتی با نظارت استاندارد انجام می‌شود، افزود: بررسی این اظهارنامه‌ها به جلوگیری از قاچاق مشتقات و فرآورده‌های نفتی کمک می‌کند.
انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراورده های نفتی محموله نفتی نمونه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد

شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان گفت:آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

او افزود: داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

شتایی ادامه داد: در استان گلستان تعداد ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

وی ادامه داد: در مجموع نسبت به آزمون تیرماه ۱۴۰۲، شاهد ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان هستیم.

شتایی گفت: تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر است. 

او ادامه داد: آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۳ شهرستان، ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین