Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی کبیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دیدار با نماینده شهرستان‌های نور و محمودآباد، گفت: بیش از ۲۰۰ مدرسه در شهرستان‌های نور و محمودآباد در طرح هوشمندسازی مدارس از سرویس اینترنت رایگان دوساله بهره‌مند شدند.

او افزود: از این تعداد بیش از ۵۰ مدرسه مربوط به مناطق شهری و ۱۵۰ مدرسه در روستا‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کبیری با اشاره به راه اندازی ۵ سایت جدید و ارتقا ۳ سایت تلفن همراه در شهرستان نور در یکسال گذشته، گفت: ۱۲ روستای کمتر برخوردار در این شهرستان از تکنولوژی نسل چهارم تلفن همراه برخوردار شدند.

او افزود: کبیری از راه اندازی بیش از ۱۲۰ کیلومتر بستر فیبر نوری در شهرستان نور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود:با اجرایی شدن این طرح در حدود ۳۰ روستای این شهرستان از تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره مند می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: ارائه خدمات و سرویس‌های نوین ارتباطی حتی در دورترین نقاط روستایی با هدف کاهش شکاف دیجیتالی و برقراری عدالت ارتباطی از مهمترین الویت‌های وزارت ارتباطات است.

ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: خدمات الکترونیکی امروزه در سبد نیازمندی‌های روزانه مردم جایگاه ویژه‌ای داشته و با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا، استفاده از بستر فضای مجازی اهمیت ویژه یافته است.

او افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری و تعامل در پیشبرد طرح‌های خدمت رسانی به مردم مازندران می‌باشند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات مازندران اینترنت رایگان وزارت ارتباطات مجلس شورای اسلامی نور و محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد

مسابقات فوتبال گروه دوم مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور از گروه دوم با شرکت ۵ تیم از عصر دیروز ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲ دیدار در محمودآباد آغاز شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد، مدت ۶ روز به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در دیدار افتتاحیه این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در شهرآورد مازندرانی به تساوی بدون گل دست یافت.
 
تیم اول گروه دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کند.

تیم دوم رقابت‌ها سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌کند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان