Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نبود زمین استاندارد فوتبال ساحلی در شهرستان‌های کشور عنوان کرد: از سال ۲۰۰۶ تا به امروز، می‌گوییم که زیرساخت‌های ما در فوتبال ساحلی مناسب نیست و امکانات ما حتی از سطح سایر کشورهای آسیایی هم پایین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت آنکه فوتبال ساحلی هنوز به خوبی در جامعه ما جا نیفتاده است در جذب حامی مالی مشکل دارد برای همین ما زمین استاندارد به آن شکلی که برای مسابقات جهانی یا حتی آسیایی لازم است، در اختیار نداریم. ورزشگاه‌های ما برای استاندارد شدن نیازمند آن هستند که جایگاه ویژه، رختکن مناسب و امکانات دیگر داشته باشند در حالی که در ورزشگاه‌های ما حتی از لحاظ "ماسه" نیز مشکل داریم.

عده‌ای فوتبال ساحلی را در انحصار خود نگه داشته اند

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ادامه داد: یکی از دلایل از دست دادن جایگاه نخست آسیا،  این است که عده‌ای فوتبال ساحلی را بسته و در انحصار خود نگه داشته اند و برای حفظ جایگاه خود اجازه نمی‌دهند کسانی که قصد حمایت از فوتبال ساحلی را دارند به این رشته کمک کنند. تیم ملی فوتبال ساحلی در حال حاضر بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما بعد از رفتن این بازیکنان، جایگزین مناسبی برای آن‌ها نداریم، زیرا در تربیت بازیکنان در پایه فوتبال ساحلی مشکل داریم و بازیکنان نسل آینده به سختی می‌توانند به خوبی بازیکنان حال حاضر باشند. متاسفانه به غیر از ایران تمام تیم‌های ملی فوتبال ساحلی در آسیا  تغیر و تحول در درون تیم خود به وجود آورده اند.

بیشتر بخوانید

هاشم‌پور: بازیکنان را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی رصد می‌کنیم باید برای فوتبال ساحلی هزینه کنیم

داداش زاده ادامه داد: باید از بازیکنان فعلی استفاده  و نباید آن‌ها را رها کرد. باید هزینه کنیم و امکانات کافی را در اختیار بازیکنان و مربیان فوتبال ساحلی قرار دهیم تا آن‌ها انگیزه کافی برای فعالیت داشته باشند.

زمین فوتبال ساحلی انزلی به حال خود رها شده است

سرمربی سابق تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی عنوان کرد: شهر انزلی یک زمین فوتبال ساحلی بی نظیر دارد، اما به علت آنکه این شهر تیمی در لیگ برتر ندارد به حال خود رها شده است و استفاده نمی‌شود در حالی که در تیم‌های بعضی شهرستان‌ها از نبود زمین استاندارد در شهر خود رنج می‌برند. مسئولان ورزش و فوتبال ساحلی این شهرستان‌ها باید فضای مناسبی جهت را برای فوتبال ساحلی فراهم کنند.

فوتبال ساحلی می‌تواند سکوی پرتابی برای فدراسیون فوتبال باشد

داداش زاده در پایان اظهار داشت: بازهم می‌گویم فوتبال ساحلی می‌تواند سکوی پرتابی برای فدراسیون فوتبال باشد و یک ستاره از ۵ ستاره فدراسیون فوتبال توسط فوتبال ساحلی در دوره من گرفته شد پس باید به این رشته اهمیت داد تا فوتبال ساحلی ایران بتواند برای سال‌ها نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل

به گزارش "ورزش سه"، لوگو جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل در مراسمی پر جنب و جوش و رنگارنگ در کشوری از اقیانوس هند با حضور رئیس جمهوری سیشل - وول رامکالاوان و رئیس فدراسیون فوتبال سیشل - الویس برگزار معرفی شد. راه اندازی این برند، که در استراحتگاه سیشل کمپینسکی در سمت جنوبی جزیره‌ی ماهه برگزار شد، انرژی پر جنب و جوش جزایر را به نمایش گذاشت.

رئیس فدراسیون فوتبال سیشل گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی فیفا 2025 فقط یک تورنمنت نیست. این یک چراغ راه و فرصتی برای سیشل است. میزبانی رویدادی به این بزرگی تأثیر قابل توجهی دارد و نویدبخش آغاز دوره‌ای از رشد و توسعه بی‌نظیر برای جزایر ما و جامعه فوتبال است.

جیمی یارزا، مدیر مسابقات فیفا گفت: این اولین تورنمنت فیفا در سیشل و اولین جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود که در قاره‌ی آفریقا برگزار می‌گردد. این یک رویداد تاریخی برای سازمان ما است. هم‌چنین نشان می‌دهد که ما با بردن مسابقات خود به مکان‌های جذاب و متنوع، فوتبال را واقعاً جهانی می‌کنیم. سیشل یک زیرساخت خیره‌کننده برای این رقابت فراهم خواهد کرد تا میراث ارزشمندی برای جزایر به جا بگذارد. ما امیدواریم که همه در سراسر جهان این فرصت را داشته باشند که یک تورنمنت فوق العاده‌ی فوتبال ساحلی را که در یک بهشت گرمسیری برگزار می‌شود، تماشا کنند.

جام جهانی فوتبال ساحلی که اولین بار در سال 2005 برگزار شد، سال 2025 سیزدهمین دوره‌ی جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود. این مسابقات برای اولین بار توسط فدراسیونی از قاره‌ی آفریقا برگزار می‌شود و در پی برگزاری بسیار موفق جام جهانی فوتبال ساحلی امارات که بیش از 70 هزار هوادار در آن شرکت کردند، برگزار خواهد شد.

گفتنی است جام جهانی فوتبال ساحلی سیشل از 1 تا 11 می 2025 (11 الی 21 اردیبهشت 1404) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر