Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس روز سه‌‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر در حوزه­‌های ادبیات، علوم انسانی و مدیریت به نام پروفسور سید "جعفر حمیدی" (ادیب و پژوهشگر فرهنگ عامّه و مخاطب برنامه تکریم بنیاد) و در بخش  سلامت، پزشکی، علوم زیستی و زیست فناوری دریایی به نام پروفسور "ایرج نبی پور" (برگزیده جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان) ثبت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدالمجید مصلح افزود: جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از مجموعه جایزه‎‌های امید آفرین مصوب بنیاد ملی نخبگان به شمار می‌رود که ویژه دانش ­آموختگان پژوهشگر و دانشجویان مستعد استان بوشهر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور است.

وی ادامه داد: متقاضیان برای درخواست و ثبت نام به درگاه اختصاصی جایزه به نشانی http://omidafarinbu.ir مراجعه کنند.

مصلح یادآور شد: در سومین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر، ۱۵ نفر مشمول این جایزه شدند که در این دوره پنج نفر جایزه آموزشی و  یک جایره پژوهانه دکتر حمیدی، ۶ نفر جایزه آموزشی و سه نفر جایزه پژوهانه پروفسور نبی پور را از آن خود کردند.

برچسب‌ها سلامت بوشهر سیدجعفر حمیدی بنیاد ملی نخبگان دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت بوشهر سلامت بوشهر بنیاد ملی نخبگان دانشگاه اخبار کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه

مهدی مجنونی کسمایی از تهیه کنندگان و گوینده‌های رادیو تهران و برگزیده بخش بازیگری در سومین جشنواره مستند رادیویی «پژواک» با اشاره به خلق شخصیت پروفسور بالتازار در برنامه «تهران من» به خبرنگار مهر گفت: تاکنون در دوره های قبلی جشنواره پژواک شرکت نکرده بودم. این دوره از برگزاری جشنواره پژواک به عنوان برگزیده بخش خلق شخصیت، در برنامه «تهران من» با خلق شخصیت پروفسور بالتازار برنده تندیس صدای طلایی و لوح تقدیر شدم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ها موجب افزایش انگیزه برنامه سازان خواهند شد، بیان کرد: جشنواره ها همیشه انگیزه ها را بیشتر می کنند و باعث می شود برنامه ساز احساس کند زحماتش دیده می شود. ضمن اینکه جایگاهی برای شروع دوباره برای فتح مقامی بالاتر خواهد بود.

مجنونی با بیان اینکه خلاقیت و بداهه گویی در بازیگری بسیار حایز اهمیت است، افزود: به نظرم آنچه که در بخش خلق شخصیت برای داوران اهمیت داشت، خلاقیت و بداهه گویی در شخصیت طنز پروفسور بالتازار بود.

برگزیده بخش بازیگری در این دوره از جشنواره در پایان عنوان کرد: خودم این شخصیت (پروفسور بالتازار) را خلق کردم و با آن زندگی می کنم. خوشحالم که پروفسور بالتازار بعد از چند سال که در برنامه های مختلف حضور داشت، در این دوره از جشنواره شنیده و دیده شد. به نظرم پروفسور بالتازار شایستگی اش را داشت. افرادی که در بخش بازیگری و خلق شخصیت هستند خیلی سختی این کار را تحمل می کنند و برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث می‌شود زحمات دوستان در رادیو دیده شود.

کد خبر 6098013 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد