Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:42:29 GMT

گلزنان استقلال سوگلی های محمود فکری

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۰۱۶

گلزنان استقلال سوگلی های محمود فکری

استقلال دیروز و در بازی با تراکتور در فاز دفاعی به مراتب بهتر از بازی با پرسپولیس عمل کرد؛ اینطور نبود که دروازه این تیم مدام از سوی مهاجمان تیم میزبان تهدید شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از بازی با پرسپولیس محمود فکری حرفش را خطاب به مهدی قایدی و شیخ دیاباته تکرار کرد؛ اولین مدافعان تیم شما هستید و زمانی که استقلال توپ ندارد شما مهاجم نیستند و باید به عنوان مدافع در دفاع تیمی به استقلال کمک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی دیروز تراکتور و استقلال مهدی قایدی و حتی شیخ دیاباته بارها و بارها در نیمه خودی و حتی در منطقه یک سوم دفاعی دیده شدند و این به خاطر تاکید تاکتیکی محمود فکری بود. در حالی که اجرای این ایده برای مهاجمی چون شیخ دیاباته و مهدی قایدی با توجه به شرایط خاص بدنی سخت است اما آنها تا جایی که ممکن بود به تیم در دفاع کمک کردند.

 

اهمیت شیخ دیاباته و مهدی قایدی به توصیه های پیش از بازی محمود فکری موجب شد تا سرمربی استقلال در پایان بازی از آنها تشکر کند. نه به خاطر گل هایی که زدند و نتیجه ای که در کارنامه استقلال به ثبت رسید بلکه به خاطر کمک به تیم در فاز دفاعی. برای محمود فکری مهم بود در روزی که به هر سه مهاجم تیمش میدان داد استقلال ۳-۱ در برابر تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی پیروز شد و از سویی در فاز دفاعی هم خوب کار کرد. به خصوص که خیلی از رسانه ها تصمیم او را در دربی مورد نقد قرار دادند و گفتند بزرگ ترین اشتباه محمود فکری در دربی استفاده همزمان از سه مهاجم بود در حالی که این ایده در بازی با تراکتور نتیجه داد و موجب برتری ۳-۱ استقلال شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری قایدی شیخ دیاباته شیخ دیاباته قایدی محمود فکری شیخ دیاباته محمود فکری مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد

آفتاب‌‌نیوز :

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی برگزار شد که فرشید سمیعی، مهدی افضلی، علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به همراه احمد شهریاری (نماینده هلدینگ خلیج فارس) در آن حضور داشتند.

در این نشست، مدیران ارشد باشگاه استقلال تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال گرفتند.

مهدی افضلی در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا در این خصوص، اظهار داشت: این خبر صحت دارد و علی خطیر برکنار شد.

وی افزود: تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، فرشید سمیعی سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفت.

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر