Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:22:35 GMT

استان سمنان پیشگام حوزه فرهنگی و دینی کشوراست

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۰۱۸

استان سمنان پیشگام حوزه فرهنگی و دینی کشوراست

حجت الاسلام والمسلمین قمی استان سمنان را پیشگام حوزه فرهنگی و دینی کشوردانست و گفت: امروز در زمانه‌ای هستیم که جنگ تحریف‌ها وسیع شده و دامنه گرفته است و لذا جدیت در کارهای فرهنگی و تبلیغی می‌تواند گام مؤثری به سمت پیروزی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید براینکه باید اداره‌های کل در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان بازوی متصل نمایندگان ولی فقیه در حوزه فرهنگ فعالیت کنند گفت: سازمان تبلیغات در تلاش است تا با بهره‌گیری از تمامی ابزارهایی که در دست دارد آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی را بر عهده تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند اظهارامیدواری کرد: با حمایت‌های نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌ها بتوانیم این رسالت‌ها را در هر استان به خوبی پیش ببریم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه علی رغم سرمایه‌های فرهنگی و دینی و علمی متعدد در استان سمنان، برداشت ما در انتخاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این‌طور بود که باید فردی با چهره و توان ملی از درون سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر مسند کار قرار گیرد و سازمان تبلیغات را در معیت دیگر نهادهای متولی امر تبلیغ مانند حوزه علمیه و … مطرح سازد اظهارداشت: با این تفاسیر می‌بایست یکی از اعضای خانواده تبلیغات اسلامی مرکز را به سمنان می‌فرستادیم تا به مدد سرمایه و توان فرهنگی استان سمنان بتوانیم کارهای بزرگی را در این استان صورت دهیم و امیدواریم که بتوانیم به مجاهدت مجاهدان فرهنگی و روحانیان و موثران فرهنگی، قدمی تحول‌زا در جامعه را صورت دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه اهمیت‌های استان سمنان در سلوک این سازمان به صورت ویژه دیده می‌شود و به تعبیری کمک ویژه ستاد مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی با فضاهای فرهنگی و تبلیغی استان سمنان همراه خواهد بود اضافه کرد: از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ دینی در سطح استان بهره خواهیم برد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان