Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@06:50:35 GMT

نحسی دربی ۸۹ همچنان گریبان گیر پاتوسی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۰۸۰

نحسی دربی ۸۹ همچنان گریبان گیر پاتوسی

هافبک آفریقایی فولادی‌ها در دومین تقابل با پرسپولیس، بازهم دستِ خالی میدان را ترک کرد و روز خوبی را در ورزشگاه آزادی نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته دومین تقابل آیاندا پاتوسی با پرسپولیس بود؛ او در اولین مصاف خود با سرخ‌پوشان در دربی ۸۹ حضور پیدا کرد که در پیراهن استقلال نتوانست کار خاصی در مقابل شاگردان برانکو از پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که هنوز پرونده آن پنالتی جنجالی که اسماعیلی به آسمان کوبید، باز است چرا که می‌خواست پاتوسی پشت آن پنالتی بایستد و پس از حواشی توپ به اسماعیلی رسید و آن اتفاقات که بارها تکرار شده، رخ داد.

 

شب گذشته نیز دومین تقابل پاتوسی با پرسپولیس رخ داد اما بازهم هافبک آفریقایی فولاد نتوانست کار ویژه‌ای مقابل پرسپولیسی‌ها انجام دهد و در امر بازیسازی برای مهاجمان فولاد ناکام بود تا دومین تجربه تلخ او مقابل سرخ‌پوشان پایتخت به ثبت برسد؛ جالب آن‌که در جدال دیشب به مانند دربی ۸۹، گل برتری سرخ‌پوشان را احمد نوراللهی به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاتوسی دربی ۸۹ فولاد پاتوسی دربی 89 فولاد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!