Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در تشریح این حادثه گفت:در حادثه برخورد پراید با ساینا در کیلومتر ۱۵ محور ریگان-نرماشیر، راننده ساینا و سه سرنشین مرد خودروی پراید به علت شدت جراحت های وارد شده به طرز هولناکی جان باختند و راننده پراید و سرنشین زن خودروی ساینا نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور سرپرست مرکز مدیریت حوادث بم نیز از افزایش تعداد کشته های این حادثه به پنج نفر خبر داد و افزود: یکی از مصدومان این حادثه در هنگام انتقال به بیمارستان بر اثر شدت سوختگی جان باخت.

سروان افتخاری فرمانده پلیس راه ریگان -ایرانشهر علت تصادف را انحراف به چپ پراید ذکر کرد و گفت: ساینا حامل سوخت قاچاق بود که به دلیل شدت برخورد دچار آتش سوزی شد.

 

پربیننده ترین دستگیری زنان آوازخوان کرمانشاهی تصویری دلخراش از سانحه رانندگی در تهران اخاذی از شوهر صیغه‌ای به بهانه مهریه کشف جسد مرد جوان پس از ۱۲۳ روز مدیرعامل منطقه آزاد قشم از بیمارستان مرخص شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید