Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اداره اوقاف کاشان با بیان اینکه قبور رزروی بقاع متبرکه کاشان تعیین تکلیف می‌شود، گفت: شهروندان مدارک خود را به واحد فرهنگی اداره اوقاف شهرستان کاشان ارائه دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مسلم محمودزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دستورالعمل‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص تعیین تکلیف وضعیت قبور رزروی و پیش فروش شده قبلی در بقاع متبرکه اظهار داشت: بر اساس تاکید فرمانداری کاشان و معانت بهداشت تأکید شده است تا دفن اموات در سطح شهر کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جهت مسائل بهداشتی خصوصاً بهداشت روان از تمامی افرادی که در بقاع متبرکه شهرستان کاشان و حومه قبلاً قبر رزرو کرده و تاکنون در در این قبور دفن انجام نداده‌اند تقاضا می‌شود اسناد قبور را به واحد فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف کاشان واقع در خیابان امیرکبیر ارائه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه این اطلاعات در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف ثبت و ضبط می‌شود، ابراز داشت: با ارائه اسناد و مدارک معتبر قبور رزروی قبلی تا پایان بهمن ماه سال جاری به اداره پس از بررسی نسبت به ثبت اسناد در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف ثبت می‌شود.

شورای شهر سنندج در پاسخ به گزارش تسنیم: وضعیت قبرستان‌های شهر ساماندهی می‌شودرئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان: غسال‌ها و قبرکن‌ها در دوران کرونا مورد توجه قرار نگرفتندمرمت و بازسازی مقبره خیام نیشابوری کلید خورد
وی با بیان اینکه دسترسی در زمان نیاز از جمله اهداف این اقدام است، گفت: بدیهی است عدم ارائه اسناد تا پایان بهمن ماه سبب تضییع حقوق دارندگان حق اولویت دفن در بقاع متبرکه می‌شود و بر همین اساس از تمامی دارندگان قبور رزروی در بقاع متبرکه کاشان درخواست داریم تا مدارک خود را جهت ثبت و ضبط ارائه کنند.

محمودزاده با بیان اینکه شهروندان کاشانی برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت غیرحضوری می‌توانند اقدام کنند، تصریح کرد: متقاصیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55339912 واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کاشان تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بقاع متبرکه اداره اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان