Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:30:34 GMT

شهرداری لاهیجان آماده بارش برف و ارایه خدمات است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۳۴۳

شهرداری لاهیجان آماده بارش برف و ارایه خدمات است

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه هوای سرد که با بارش برف در نقاط مستعد جلگه ای همراه خواهد بود، جلسات ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان به طور منظم تشکیل شده است.

به گفته وی مدیران شهرداری در کنار پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ارشد شهرستان در ستاد بحران مستقر و آماده ارائه خدمات هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص و تبیین شده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی تعیین شده است.

قیامتیون تصریح کرد: ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی با برنامه ریزی های انجام شده آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر  در زمستان ۹۹ خواهند بود.

شهردار لاهیجان با بیان این که برف نعمت الهی است که باید باعث شادی شهروندان شود و خادمان مردم در مدیریت شهری به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند تاکید کرد : شهروندان نگران بارش برف نباشند.

لاهیجان مرکز شهرستان لاهیجان، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و نود و پنجمین شهر پرجمعیت ایران است. لاهیجان یکی از شهرهای گیلک نشین است و مردمان آن به زبان گیلکی سخن می‌گویند. این شهر با یک‌هزار و ۵۷۳ هکتار مساحت در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های  چای  پوشانده‌ است. لاهیجان در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۱۷ با ۱۰۱٬۰۷۳ نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت گیلان (پس از رشت و انزلی) است . همچنین لاهیجان زمانی شهر اصلی و مرکز اداری (دارالملک) کل ایالت و پایتخت تاریخی بیه پیش بود.

برچسب‌ها شهرداری لاهیجان لاهیجان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری لاهیجان لاهیجان گیلان شهرداری لاهیجان لاهیجان گیلان اخبار کنکور شهرداری لاهیجان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ بابک محمودی با اشاره به انتشار هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به هشدار این سازمان مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و نیز وزش شدید باد در روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ۱۳ استان تحت تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وی افزود: این بارش‌ها در روز ۱۱ اردیبهشت نیمه جنوبی استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان شاهد بارش‌های شدید بهاری خواهیم بود.

محمودی با اشاره به اینکه بارش‌ها در روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) ادامه دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در این روز استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بارش‌های شدید و رگباری باشند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطر نشان کرد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به یاری مردم و آسیب دیدگان بشتابند.

وی از هموطنان خواست در این روز‌ها حتی‌امکان از تردد در ارتفاعات و یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

محمودی افزود: هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با شماره ندای امداد (۱۱۲) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد