Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره ویلاس بواس، سرمربی مارسی، اعلام کرد که در پیامی ناشناس در واتس‌اَپ، خرید دیگو کاستا به او پیشنهاد شده، اما او فکر کرده که این یک شوخی است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی مارسی می گوید که خرید دیگو کاستا در پیامی واتس‌اپی با شماره ای ناشناس به او پیشنهاد شد اما گمان کرده که این یک شوخی است. هر چند که مارسی نیز توان تامین دستمزد سالیانه 16 میلیون یورویی کاستا را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره ویلاس بواس مارسی را از لیست تیم های خواهان به خدمت گرفتن ستاره اسپانیایی خارج کرده است چرا که این تیم از پس دستمزد نجومی کاستا بر نمی آید.

کاستای 32 ساله اکنون و پس از اینکه اتلتیکو مادرید شش ماه زودتر او را از قرارداد هفتگی 305هزار یورویی آزاد کرد، بازیکن آزاد و در جستجوی باشگاهی جدید است.

 

 

پیش از این از تیم های ولوز و مارسی به عنوان دو باشگاه خواهان به خدمت گرفتن کاستا نام برده می شد اما سرمربی مارسی، شانس پیوستن کاستا به این تیم را رد کرد.

 

سرمربی مارسی گفت: " اول از همه اینکه دیگو کاستا سالی 6 میلیون یورو دستمزد می گیرد. این اولین چیزی است که باید به آن توجه کنیم. من در واتس‌اپ از شماره ای ناشناس پیامی گرفتم که می گفت دیگو کاستا دوست دارد به مارسی بیاید. من فکر کردم که این یک شوخی است. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است، اما ما به دنبال چیز دیگری هستیم. ما از پس پرداخت دستمزد او برنمی آییم."

 

کاستا پس از به ثمر رساندن 59 گل در 120 بازی برای چلسی در طول سه فصل، در سال 2017 به اتلتیکو مادرید بازگشت. اما دوره دوم او در این تیم با 19 گل در 81 بازی به اندازه اولین سال‌های او در اتلتیکو پرگل نبود.

دیگو کاستا المپیک مارسی اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو کاستا المپیک مارسی اتلتیکو مادرید سرمربی مارسی دیگو کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه کاری که باید را انجام داد و توانست با سه گل کادیز را شکست دهد. رئالی‌ها منتظر نتیجه بازی بارسا-خیرونا ماندند و با شکست 4-2 آبی و اناری‌ها جشن قهرمانی گرفتند. جشنی که البته به دلیل در پیش بودن بازی با بایرن فقط در رختکن برگزار شد و با هواداران یکشنبه هفته بعد در میدان سیبلس خواهد بود.

بلافاصله موج تبریک‌ها سرازیر شد و برای مثال باشگاه بارسلونا از اولین باشگاه‌هایی بود که قهرمانی رئال را تبریک گفت. والنسیا و بیلبائو نیز تبریک گفتند. تا امروز فقط اتلتیکو مادرید و کادیز موفقیت بزرگ رئال را تبریک نگفته‌اند. اتلتیکو در واقع تنها باشگاه بزرگی بود که روی موضع قبلی خود ماند و به رئال تبریک نگفت.

اختلافات دو باشگاه همسایه به قدری در سال‌های اخیر زیاد شده که مدتی است اتلتیکو هیچ قهرمانی رئال را تبریک نگفته و در یک مورد برای رئال گارد افتخار نیز تشکیل نداد. این در حالی است که رئال قهرمانی سال 2021 اتلتیکو در لالیگا را تبریک گفته بود.

دیگر خبرها

  • وقتی دیگو مارادونا به نحوه شوت زدن هری کین ایراد گرفت / زیرنویس فارسی
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ با تدابیر امنیتی شدید به فرانسه رسید
  • مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد
  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت