Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره مرزوقی، نائب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی در حاشیه مراسم کمک های مومنانه این فدراسیون و در خصوص آغاز فعالیت آکادمی پاورلیفتینگ بانوان ایران عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۳ میلیون نفر در پاور لیفتینگ بانوان فعالیت می کنند که از این به بعد زیر نظر فدراسیون بدنسازی کار خواهند کرد و دیگر از فعالیت های مخفی در زمینه پاورلیفتینگ بانوان خبری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزوقی ادامه داد: قرار است کلاس های داوری، مربیگری و آموزشی مختلفی را برای بانوان بدنساز برگزار کنیم و در آینده بانوان می توانند در مسابقات کشوری و برون مرزی مختلف شرکت بکنند که این فرصت بسیار خوبی برای بانوان ما خواهد بود؛ زیرا این رشته یک رشته ترکیبی و زیربنای سایر رشته ها است و در سایر رشته ها هم کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید

مراسم کمک مومنانه فدراسیون بدنسازی برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدن سازی نایب رئیس پرورش اندام کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد