Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عالی مدیر پروژه مردان نمکی گفت: قبل از عملیات پاکسازی، رنگ سنجی بر روی بقایای مرد نمکی انجام شد و هر روز به طور منظم ثبت دما و رطوبت آن به علت خروج از ویترین انجام شد زیرا میزان دما و رطوبت مرد نمکی همواره باید مدیریت شود و در شرایط استاندارد و مطلوب قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پا‌کسازی، غبارروبی و حفاظت پیشگیرانه بر روی کلیه قطعات استخوانی مرد نمکی شماره ۲ انجام شد و تمامی مراحل مستندنگاری و عکاسی شده و در حال حاضر مطالعات جدیدی مانند رنگ سنجی مجدد و سایر عملیات بر روی آن انجام می‌شود.
مدیر پروژه مردان نمکی و کارشناس اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: مرد نمکی شماره یک نیز آبان ماه امسال در موزه ملی مورد پاکسازی، رنگ سنجی و مستندنگاری قرار گرفت و این دومین مرد نمکی است که تاکنون پاکسازی شده است.     انتهای پیام/م    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری مردان نمکی مرد نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • چمبر تست دما و رطوبت چیست؟
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان