Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از توسعه اجرای دوره‌های مهارتی کوتاه مدت علمی کاربردی در سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در چهل و یکمین کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی از پذیرش امکان ثبت درخواست برای متقاضیان اجرای دوره‌های کوتاه مدت (از میان مراکز غیر علمی کاربردی) حداکثر تا سقف ۷۰ نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در چهل و یکمین کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی، ۱۲ تقاضای اجرای دوره‌های کوتاه مدت مطرح و با ۹ عنوان دوره موافقت شد.

وی گفت: در این نشست با کلیات قرارداد همکاری در اجرای دوره‌های کوتاه مدت فی‌مابین مراکز آموزش علمی کاربردی دارای اساسنامه، با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی اجرای دوره، براساس موافقت کمیته استانی و در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه موافقت شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: مقرر شد در مواردی که به تشخیص معاونت آموزشی، دفتر آموزش‌های کوتاه مدت و یا کارگروه مربوطه دانشگاه جامع علمی کاربردی، ضرورت انجام بازدید نظارتی از محل آموزش و محیط کار متقاضیان اجرای دوره وجود داشت، اقدام لازم با هماهنگی واحد استانی مربوطه انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی دوره آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کوتاه مدت علمی کاربردی معاون آموزشی دانشگاه اجرای دوره کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقابابایی در مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم که در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاه و معلمین سراسر کشور و با تقدیر و تشکر از تلاش اساتید در طول یک سال گذشته اظهار کرد: مدرسان در تربیت مؤثر و کارآمد مدیران راهبردی می‌توانند مؤثر باشند.

وی با اشاره به آیات قرآنی بیان داشت: اولین معلم و تربیت کننده انسان، خداوند تبارک و تعالی بوده و سپس پیامبران الهی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم این وظیفه را به عهده داشته‌اند.

آقابابائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت و تعلیم افراد ماهر و کارآفرین عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما ایجاد مهارت و کمک به شعار سال در استان و تربیت افراد ماهر که بتوانند برای جهش تولید و رفع بیکاری مؤثر واقع شوند می‌باشد.

وی برنامه‌های دانشگاه در سال جاری را تشریح و مهمترین برنامه‌های سال جاری را تضمین اشتغال برای پذیرفته شدگان برخی از دوره‌ها، نظارت هوشمند و بازنگری برنامه‌های درسی اعلام کرد.

در پایان این مراسم از اساتید تقدیر شد.

کد خبر 6096781

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور