Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@19:29:33 GMT

شبکه beIN Sperts به عربستان باز خواهد گشت!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۸۹۰

خبرگزاری رویترز در حالی خبر از همکاری شبکه تلویزیونی beIN Sperts با عربستان را می دهد که سخنگوی این شبکه در بیانیه ای آورد تاکنون هیچ مجوزی برای این کار داده نشده است

به گزارش طرفداری، حدود سه سال پیش و در حالی که روابط عربستانی ها و قطری ها تیره و تار شد همکاری های دو طرف به حالت قطع ارتباط درآمد و دیگر راهی برای شرکا و همکاران قطری و عربستانی جهت هر گونه فعالیتی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از همکاری هایی که در همان دوره قطع شد به ارتباط شبکه تلویزیونی beIN Sperts که اختیاردار پخش تلویزیونی بازی های لیگ قهرمانان آسیاست با فدراسیون فوتبال عربستان بر می گشت.

حالا خبرگزاری رویتر در رابطه توافق و آشتی این شبکه تلویزیونی و فدراسیون فوتبال عربستان، خبری منتشر کرده و در این باره نوشته است: تا پایان این ماه و با آشتی دو کشور عربستان و قطر، فعالیت شبکه تلویزیونی beIN Sperts در عربستان از سر گرفته خواهد شد.

نکته جالب در این باره اینکه با وجود انتشار خبر مورد نظر، سخنگوی شبکه تلویزیونی beIN Sperts در بیانیه ای به خبرگزاری رویتر در این باره گفت: از ژوئیه 2017 تاکنون اتفاقی در ارتباط ما نیفتاده است و تا جایی که من می دانم هیچ تغییری صورت نگرفته است. وب سایت ما به طور کامل در عربستان فیلتر است و تا الان هم هیچ مجوزی برای اینکه در خاک این کشور فعالیت کنیم. ما هم امیدواریم پس از سه سال و نیم باز هم در این کشور فعالیت خود را از سر بگیریم اما تاکنون دعوتی صورت نگرفته است. در هر حال ما منتظریم تا این اتفاق بیفتد و باز هم بتوانیم در ریاض به فعالیت بپردازیم.

 

اخبار داغ 

علی دایی: علاقه ای به سیاست ندارم و ترجیح دادم کنار مردم بنشینم، نه احمدی نژاد! باشگاه فولاد: برای فوتبال ایران متاسفیم که مدافع عنوان قهرمانی ‌اش چنین حال و روزی دارد! قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم! زلاتان ابراهیموویچ: اعتقاد به اسکودتو؟ زلاتان به چیزی اعتقاد ندارد؛ من فقط به زلاتان اعتقاد دارم رئال مادرید با داوید آلابا به توافق رسید / مارکا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شبکه تلویزیونی beIN Sperts

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی