Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره منابع‌طبیعی آستارا گفت: آتش‌سوزی اراضی جنگلی جمهوری آذربایجان در منطقه مرزی حیران و لوندویل به‌طور کامل مهار شد. - اخبار استانها -

محمدجعفر گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در آستارا اظهار داشت: از جمعه هفته گذشته آتش سوزی اراضی جنگلی جمهوری آذربایجان به این سوی مرز سرایت کرده بود که با کمک دهیاران و اهالی منطقه و بسیج به‌طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با بیان اینکه حدود 6 هزار و 500 متر مربع از بوته زارها و توده‌های جنگلی محدوده بهارستان آستارا طعمه حریق شده بود افزود: آتش با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با تلاش نیروهای یگان حفاظت و عوامل امدادی و اهالی محل مهار شد.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی جزئی در دهستان ویرمونی و شهرک عباس آباد این شهرستان نیز گزارش شده بود تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مستمر، آتش به سرعت مهار و از سرایت شعله‌ها به اراضی مجاور نیز جلوگیری شد.

کاهش 20 درجه‌ای دمای هوا در گیلان؛ برف شدید در راه استآتش‌سوزی 140 هکتار از جنگل‌های گیلان را درگیر کرد23 هکتار از جنگل‌های هیرکانی گیلان در چند روز گذشته طعمه حریق شد

وی با اشاره به وسعت اراضی طعمه حریق شده در شهرستان نیز خاطرنشان کرد: 1.5 هکتار از اراضی جنگلی منطقه چلوند آستارا دچار حریق شده بود که 5 هزار متر مربع آن جزء اراضی جنگلی و ملی و بقیه مربوط به اشخاص بود.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با اشاره به موقعیت خاص شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت احداث پایگاه اطفاء حریق تاکید کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت فرماندار و نماینده شهرستان آستارا در مجلس بتوانیم این پایگاه را در منطقه ایجاد کنیم.

به گزارش تسنیم، شهر آستارا با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و حدود 15 کیلومتر مرز دریایی دارد. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام/617/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان اراضی جنگلی آتش سوزی مهار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد