Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:07:39 GMT

دستور روحانی برای احیای بورس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۲۹۱۴

دستور روحانی برای احیای بورس

رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبری با درخواست آزادسازی سهام عدالت به شورای عالی بورس دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن مقررات و آیین نامه های ضروری در این زمینه را آماده کند. ناطقان:  حسن روحانی در جلسه هیات دولت با قدردانی از موافقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درخواست آزادسازی سهام عدالت، اظهار داشت: در این شرایط سخت هر چه بتوانیم دارایی های مردم را به روز و مالکیت آنها را شفاف کنیم و اختیارات کار را به صاحبان مال برگردانیم، اقدامی ارزشمند و بزرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به شورای عالی بورس دستور داد در کوتاه ترین زمان ممکن مقررات و آیین نامه های ضروری در این زمینه را آماده کند.





وی حراست از سلامتی مردم و تامین نیازمندی های جامعه را از اولویت دولت خواند و افزود: همه می گوییم در خانه بمانید و صرفا برای فعالیت و کار ضروری، با احتیاط و هوشمندانه از خانه خارج شوید و در عین حال هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند پایان همه گیری ویروس کرونا چه زمانی است. باید با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی برای فعالیت، کار، علم آموزی و

روحانی ادامه داد: منطقه سفید به معنای عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست. این دستورالعمل ها باید در مناطق سه گانه قرمز، زرد و سفید با حساسیت رعایت شوند.

منبع:نامه نیوز
برچسب ها: روحانی ، بورس ، احیا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی بورس احیا ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • فیلمی از قسمِ سردار رادان در قم برای احیای دین را ببینید
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها